INNKJØP

Hei dere

Frem til onsdag er jeg hjemme på besøk i Gjøvik hos foreldrene mine, og i går var jeg ute med ei god venninne og kjøpte en liten ting til den lille. Har kjøpt en god del med klær allerede, men de ligger hjemme i leligheten i Larvik. Hvis noen vil se, kan jeg sikkert lage et innlegg å vise dere senere?

I går var jeg en liten tur ute på fest med noen venner (drakk selvsagt ikke annet enn cola) og det var utrolig koselig. Var så morsomt å se alle sammen etter jeg flyttet for 4 mnd siden, og jeg ser godt at det ikke er annet enn magen min som har forandret seg. 

Kjøpte denne i strl 50 siden jeg synes den så stor ut.

Jeg vil nok lage et innlegg der jeg svarer på spørsmål fra dere, så det er bare å legge igjen om dere lurer på noe om meg, graviditeten eller ja, hva som helst. Si også i fra om det er noe dere vil jeg skal blogge om ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg