1. Hent gratis babybokser på akpotekene, da får du noe av det som er på manglr-listen din 😉 forøverig er du en tøff jente 🙂 masse lykke til <3

    2. Hadde du vært min datter, så hadde jeg vært utrolig stolt.Både moden, ærlig og reflektert. Lille Leo er heldig som har en så flott mamma ( og pappa også selvfølgelig )
      Hilsen og lykke til med fremtiden fra voksen 4 barnsmamma:-)

    3. Pia Jeanette Karlsen: Hei Pia!
      Det var kjempe hyggelig å høre. Jeg gjør så godt jeg kan med å være ærlig og åpen gjennom bloggen min, det tror jeg er viktig. Ha en kjempe fin dag, og tusen takk 🙂

    4. Hei!
      Fin blogg du har. Likte spesielt innlegget om keisersnitt. Fikk et barn selv for noen mndr siden, tøff fødsel. Mulig keisersnitt neste gang. Har ikke lest alle innleggene dine fra tidligere, men ser at du skriver et sted at du skulle til samtale for å få innvilget keisersnitt. Kan du si noe mer om prosessen eller linke til eventuelt innlegg?
      Takknemlig for svar 🙂

    5. Hei 🙂 Har kun lest noen av innleggene dine, men måtte skrive noe til deg allerede! :p Først og fremst, du er utrolig pen! 🙂 Liker bloggen din kjempe masse allerede også! Du virker som en kjempe hyggelig jente, og en kjempe god mamma! 🙂
      Selvom du er ”bare” 16år og mamma så er du garrantert utrolig flink i mammarollen! 🙂
      Sønnen din er kjempe nydelig<3 Kjempe fin baby altså! 🙂
      Har en sønn selv, 3år snart, og han er i trassalderen! haha, ikke bare bare det der altså! :p
      Gled deg til tiden fremover, den er så herlig! 😀 Men, nyt også tiden nå for den går utrolig fort! 🙂 Kos deg masse 😀
      Hilsen Silje 🙂 Ha en fin uke videre! 🙂

    6. Hei ! 🙂
      Jeg lurer på å kjøpe en sånn vugge/seng? til min sønn som skal komme i august . Hvordan er den ? er den bra ?

    7. hei, jeg lurte på om du kansje kunne hjelpe meg litte granne, jeg ha også en blogg å jeg lurte på hvordan dudere legger inn det øverste bilde fordi jeg finner dt ikke ut og på meg står det bare en B også navnet mitt. så jeg lurte på om du kunne hjelpe meg,

    8. Mektig imponert over hvordan du reflekterer, skriver og formulerer deg. Du er som skapt til å formidle og bør fortsette med dette i lang, lang tid.
      Jeg sier bare stå på. Du har skjønt det!

    9. Hei! Jeg har lest bloggen din en stund nå, men har ikke lagt igjen noen ord. Tenker det er på tide å gjøre det nå! Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne.. Du skriver helt fantastisk! Du skriver ærlig, og rett fra hjerte. Når du skriver om tanker og følelser så kan man selv føle på det du føler for du formidler så bra. På vanskelige dager, er det et høydepunkt å lese bloggen din, lese gamle tekster som treffer meg rett i hjerterota. Du skriver så menneskelig, alt er ikke bare perfekt og supert hele tiden, men sånn er det ikke for noen. Samtidig så skjønner man hvor høyt du elsker barnet ditt og familien din. Du takler morsrollen så ekstremt bra. Jeg tror mange blir rørt av det du skriver, og måten du gjør at vi kan ta del i din verden. Jeg har ikke lest noen blogger før, av jenter så unge som deg (og eldre for øvrig) som skriver så bra! Veit ikke om du kommer til å lese det her, men jeg setter i hvert fall kjempe stor pris på det du skriver!

    10. Hei, jeg lurte på om du kunne lest ett innlegg? ett innlegg som jeg ønsker når ut til flere. ett innlegg hvor flere kjenner seg igjen!
      livetsomusynlig.blogg.no

    11. Jeg driver å lager personlige smokkelenker, vognpynt og osv.
      Tenkte på deg siden du har jo unge og alt, å jeg ønsker å rette mot barns generelt.
      Lurte derfor på om du har lyst på ett lite samarbeid, mot at du får ett gratis produkt av meg?
      Hadde vært supert 🙂

    12. Leste innlegget ditt i dag. Dine foreldre kan være stolte av å ha ei datter som deg. Personlig har jeg ingen tvil om hvem jeg hadde ønsket meg som datter, om valget sto mellom ei datter som deg og ei datter midt i 20 årene, ferdig med skole og studier i god jobb, men har ofret ett eller flere ufødte barn på veien. Jeg ville uten å nøle valgt DEG. Ønsker deg alt godt videre fremover, hilsen ei kvinne som er over midten av livet og med tilsvarende livserfaring.

    13. Har sett en del på bloggen din og må bare si at jeg syns du Gjør en fantastisk jobb med barnet/barna dine😆 og blir så irritert når folk kan skrive så mye fælt om folk og ikke får dårlig samvittighet. Du Gjør så godt du kan som mor og jeg er selv mamma til 3 gutter så vi Gjør så godt vi kan og det holder i massevis 😊 stå på du vakre jente. Hilsen fra line fra Kristiansand

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg