UKE FOR UKE

Jeg kan ikke unngå at denne bloggen vil omhandle mye om graviditeten, ettersom det stort sett er det jeg går å tenker på. Og går igjennom, såklart. Jeg trodde aldri at det var så mange som kom til å lese bloggen min, og prøver å fortrenge hvor mange det faktisk er som leser bloggen min kun for å provosere meg, og slenge igjen en kommentar som er litt over gjennomsnittet uhyggelig. Men jeg vil faktisk takke dere som slenger rundt dere av alle mulige rare påstander (at jeg blir oppfulgt av barnevernet??? hææ?) fordi uten dere ville jeg garantert ikke vært på 59 plass i går, og 63 plass i dag på topplisten ♥ 

Vet dere hva, etter å ha selv vært bloggleser i mange år, har jeg forstått at det å lese om hva slags pålegg jeg hadde på brødskiva mi i dag tidlig, eller hvilket tv program jeg så på når jeg omsider hadde fått tvunget meg opp av senga ikke er så fantastisk morsomt å lese om, så jeg prøver å holde sånne ting litt ute av bloggen. Jeg prøver å blogge om hvordan det er å være 16 og gravid, men det er egentlig ganske vanskelig.

For jeg vet ikke helt hvordan det er. Jeg har ikke helt bestemt meg enda for hva jeg synes om å være så ung og gravid. Jeg angrer på ingen måte fordi jeg “valgte” dette ovenfor en abort, men jeg vet faktisk ikke helt om det har gått opp for meg enda. Alt virker så uvirkelig, at jeg har flere poser med babyklær som ligger oppe på rommet, at det ligger babymagasiner på nattbordet mitt, og at jeg enda fristes på butikken til å kjøpe enda en graviditetstest, fordi det kan jo hende det ikke stemmer allikevel, og da må jeg jo vite det.

Jeg ønsker dette mer enn noe annet. Jeg tror bare at jeg enda trenger litt tid på å skjønne at det faktisk kun er noen få måneder til jeg har ansvar for så mye mer enn bare meg selv lenger. Jeg tror kanskje ting vil gå litt mer opp for meg etter ultralyden (som jeg nevner i hvert eneste innlegg, unskyld) Og det kan hende den blir fremskyndet til Torsdag, dagen den egentlig skulle være. Oppdaterer dere så fort jeg vet noe!

Helt siden jeg fant ut at jeg var gravid har jeg prøvd å ta bilder hver eneste uke av magen, men jeg kan vel si at det har gått ganske i glemmeboken noen av ukene, men jeg kan hvertfall vise dere bildene jeg har!





Jeg setter veldig stor pris på leserene mine, og jeg håper dere legger igjen en kommentar om hva dere ønsker å lese mer om på bloggen, eller om det er noe dere savner ♥ Nå må jeg begynne å lage middag, vi snakkes senere!

 

8 kommentarer
    1. Hvis du liker interiør som sengesett, gode senger og alt i veldig fin stil – anbefaler jeg deg giveaway konkurransen jeg har gående nå! 🙂 Jeg ønsker ikke reklamere! Er bare jeg har så sykt få lesere, og skal det bli noe konkurranse, trenger jeg påmeldte. Så håper du er interessert, eller vet om noen 🙂 Ha en fortsatt fin dag uansett hva du velger <3

    2. så fint innlegg. Jeg elsker å lese om slike ting som dette hehe. Samt andre temaer selvfølgelig. 🙂
      og wow så magen har vokst gjennom ukene, jeg trodde magen ikke ble noe særlig i form før uke 20 eller noe sånt. varierer vel litt etter person til person?.
      håper du får ha en strålende dag!

    3. Kjære Jessica.
      Bloggen din slik den er nå er utrolig flott å lese! Jeg setter enormt pris på å kunne lese om din hverdag, om de ting du kjøper inn til den lille og om hvordan du har det i svangerskapet generelt. :-))
      Liker spesielt godt å kunne se bilder av babyklær/babyutstyr som du kanskje ønsker å skaffe etterhvert?
      Skal selv lage et lite innlegg hvor jeg skriver en ønskeliste til den lille og hadde vært veldig stas å kunne se hva du ønsker deg også!
      Ønsker deg en super mandag kveld og en flott uke fremover!
      Mange klemmer, fra
      mammaglede

    4. unknown: Jeg tror det er umulig å forbrede seg 100% på å bli foreldre, og det uavhengig av hvor gammel du er. Man vet aldri hva man går til den første gangen man får barn, men vi skal gjøre så godt vi kan! Og tusen takk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg