NYE INNKJØP DEL 2

Nå har jeg allerede vist dere noe av det vi har kjøpt til den lille tidligere, men tenkte å vise dere bittelitt av det andre vi har fått/kjøpt i tillegg ♥ 

 

Da har jeg også endelig laget meg instagram til bloggen, og den finner dere HER ♥ Der vil jeg legge ut hver gang det er et nytt innlegg ute å bloggen, og oppdateringer rundt svangerskapet osv. Blir også veldig glad om dere deler bloggen min videre, på facebook, instagram, osv! Er så morsomt å blogge når man ser at det er mange som har lyst til å lese! Har over 1000 forskjellige lesere hver dag nå, og det er jeg kjempe takknemlig for!

5 dager igjen til ordinær ultralyd! Legger selvfølgelig ut innlegg så fort jeg vet hvilket kjønn det er, blir spennende å finne ut!

3 kommentarer
    1. Elsker de fine babyplaggene som du har kjøpt! Ser frem til å følge deg videre i svangerskapet.
      Imorgen skal jeg på min første ultralyd, er så spent! :-))
      Klemmer fra,
      mammaglede

    2. Veldig fine plagg alle sammen! 🙂 kjenner at jeg blir litt små sjalu faktisk! ;p Har selv lyst på en baby, men ingenting slikt passer akkuratt nå! lykke til på ultralyden da 😀 kan tenke meg dt blir spennende å se hvilket kjønn det er ^^, da vet man også hvilke klær man skal fokusere mest på! :p

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg