TIL DEN LILLE

God formiddag ♥

I dag har jeg kun vært en tur på butikken og handlet litt, og resten av dagen kommer til å bli brukt på rydding. Jeg har klart å snu døgnet mitt fullstendig, men i dag sto jeg opp litt over 12 til tross for at jeg da kun hadde sovet noen timer, så da håper jeg at jeg sovner fort til kvelden!

Snille besteforeldrene til Fredrik hadde kjøpt en del klær til Leo i blant annet syden, så da tenkte jeg å vise dere noe av det! Fikk så masse fint, er glad vi har så snille mennesker rundt oss!

Kluter, håndklær, bodyer og en smekke ♥

 

Ellers er jeg i ganske dårlig form om dagen, noe jeg ikke liker i det hele tatt. Tiden raser, dagene flyr noe sinnsykt fort, og nå er vi snart i desember. Helt ufattelig. Jeg har til tider klaget på at jeg synes tiden går sakte, men herregud så fort det har begynt å gå nå! Kjenner jeg gleder meg såå til jul, og tanken på at dette er siste julen min “alene” er egentlig ganske fin. Om noen hadde kommet og sagt til meg forrige julaften at det var nest siste julaften uten en liten baby så tror jeg kanskje jeg hadde gått i bakken. Med andre ord, tidene forandrer seg!

Jeg og Fredrik er fortsatt veldig på utkikk etter leilighet, og håper på å finne noe i løpet av de nærmeste dagene. Jeg skal forresten også på ultralyd om noen få dager nå, og gleder meg veldig til det! Denne gangen skal mamma også være med, så håper jeg at jeg får tatt noen bilder jeg kan dele med dere ♥ Noen få dager etter ultralyden skal jeg på samtale i Tønsberg med en jordmor, så det ser jeg frem til. Deretter drar jeg til hjem til Gjøvik noen dager for å få litt fri. Blir kjempekoselig å se vennene mine i Gjøvik igjen, så det blir mye å finne på for min del fremover!

Del gjerne innlegget videre!

4 kommentarer
    1. Så nydelige og fine klær til Leo! Jeg og mannen min er i samme situasjon hvor vi leter iherdig etter et nytt bosted før den lille kommer i April 2015.
      Håper du/dere har hellet med dere slik at dere får en leilighet snart og lykke til på ultralyden du skal på. :-))
      Mange klemmer fra,
      mammaglede

    2. mammaglede: Tusen takk for det! Er kjempe fornøyd med klesgaven selv 🙂
      Håper dere også har hellet med dere! Er slitsomt å lete sånn, håper dere også finner noe raskt! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg