BABYKLÆR

Kun 5 dager igjen til ultralyd!! Gud som jeg gleder meg.

Såå morsomt å se hvor raskt jeg går opp på topplisten så fort jeg starter å blogge! Det gir meg masse inspirasjon, og jeg håper jeg kan fortsette med dette over en lengre periode nå!

I dag er Fredrik syk, så han sitter å koser seg nede med FIFA (Koser seg per hans definisjon i hvert fall) Og jeg skal snart over på butikken for å kjøpe pizza til han, siden han er syk. Utrolig hvor lite drittmat jeg har spist i løpet av de siste 6 månedene jeg har bodd alene. Trodde jeg alltid skulle bli fristet av å kjøpe godteri, brus og alt mulig rart siden jeg ikke har foreldre som kontrollerer det litt, men der tok jeg jammen meg feil. Jeg kan hvert fall forsikre dere om at det føles mye bedre å spise sunt over tid, istedenfor å nyte usunn mat. Er også blitt skikkelig nøye med brusen nå i det siste, mye mulig det er fordi jeg er gravid og hysterisk når det kommer til hva jeg putter i munnen.. jaja

Først nå jeg forstår alle rådene jeg har fått når det gjelder det å kjøpe babyklær. “Pass på å ikke kjøpe for mye, da blir så lite brukt, og dere kommer til å få masse i gave!”

 

Vel…

Ironisk nok ser det ut som det er lite på bildet?.. Fant heller ikke alt, så noe sier meg at jeg må rydde i klærne mine her oppe!

Tusen takk til alle som deler innlegg videre ♥ Del gjerne dette innlegget videre!

1 kommentar
    1. Moro med ultralyd <3
      prøver selv å begrense kjøpet av babyklær 😀 men har også fått masse alt, og masse brukt så blir ikke mangel på klær her i gården hvertfall 😀
      ha en fin kveld videre: )

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg