TO DIE FOR SWIMWEAR

/samarbeid

God morgen alle sammen ♥

Jeg har en veldig god nyhet til dere! I samarbeid med To die for swimwear har jeg ordnet rabattkode til dere på bikiniene fra signature lace collection, den kolleksjonen finner dere HER! Ved å bruke rabattkoden “Mammasom16” får dere 5 euro i avslag og free shipping! Siden dette er en utenlandsk nettside, vil det derfor koste 631 kr for bikinien og shipping til Norge til vanlig, men med rabattkoden blir det kun rundt 513,- inkludert alt, noe jeg ser på som veldig rimelig i forhold til hva det koster å bestille fra Victorias secret feks.

Her er mine favoritter fra kolleksjonen!

“Hips don’t lie” i Rosa finner dere HER

“Summer breeze” i mørk blå finner dere HER

“Thinking of you” i hvit finner dere HER

 

Dette er det første samarbeidstilbudet jeg har takket ja til (foreløpig) og det dels fordi jeg ikke vil ha en reklameblogg, men heller ha muligheten til å reklamere i gjengjeld for at leserene mine får rabattkoder og produkter jeg kan gi via giveaway feks. Og dels fordi jeg ikke vil reklamere for produkter (og/eller nettsider) som jeg ikke finner noe interesse i selv. 

Selv får jeg tilsendt den fine i rosa som heter “Hips don’t lie” Og selv om den ikke blir så flittig brukt nå i vinter (sett bort i fra et par prøverunder) vil den absolutt bli mye brukt til sommeren!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg