OPPDATERING

Så utrolig rart det var å klikke seg inn på blogg.no nå! Beklager for fraværet mitt, jeg har dessverre hatt mye å gjøre (nok en gang) og ser frem til at julestria får lagt seg, slik at bloggingen kan fortsette som før. Noen ganger blir det veldig mye for meg, jeg er mye sliten og har mye å tenke på fra før av, og derfor skjer det at jeg i perioder blir borte fra bloggen. Jeg er ekstremt fornøyd med hva jeg oppnår når jeg har blogget noen dager, det er mange som leser og jeg får veldig mange fine tilbakemeldinger. Og det setter jeg stor pris på! 

Vi har etter mye leting endelig funnet oss leilighet! Den er utrolig flott, og jeg gleder meg til å vise dere. Vi flytter inn 1 Januar, og jeg skal hjem til Gjøvik allerede 18 Desember for å feire jul og nyttårsaften med familien. Dermed blir det nok veldig hektisk i tiden fremover, og noe dårlig med oppdatering fra min side før det blir som vanlig igjen. Dagene mine nå blir brukt til rydding og pakking av klær (som jeg forresten har alt for mye av) og innkjøp av ting til leiligheten og rommet til Leo. Er allerede i uke 26 (+1) i svangerskapet, og dagene går ekstremt fort nå. Kan muligens ha noe å gjøre med at jeg legger meg klokken 19:00 og står opp klokken 6? ikke vet jeg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg