ENDELIG FLYTTET

Hei alle sammen!

Vi har endelig flyttet i større leilighet og stortrives. Grunnen til at jeg ikke har fått blogget slik som før den siste tiden er fordi vi ikke har fått lagt inn Internett her enda, heller ikke tv, så det er ikke stort å finne på her om dagen. Veldig kjedelig å måtte oppdatere dere fra iPhone, men det er vel bedre enn ingenting?

Heldigvis kommer foreldrene mine hit til Larvik i kveld, så de får hjulpet oss med å sette opp møbler og tilogmed dratt oss med på en tur til IKEA i morgen tidlig. Vi mangler jo fortsatt en god del møbler her, og det skal bli godt å få alt på plass, samt begynne ordentlig å innrede.

På onsdag var vi på den siste ultralyden dette svangerskapet (som forsåvidt ser ut til å bli det siste svangerskapet mitt noen sinne, haha!! merk mine ord) og det var kjempekoselig å få se lille Leo en siste gang inne i magen. Han veier nå 1,5 kg og er verken for stor eller for liten.

I dag er jeg 31 uker på vei, og det er ca 2 mnd igjen. Tiden flyr! Vi snakkes!!

7 kommentarer
    1. Hei, utrolig koselig å lese bloggen din. Har lest nesten gjennom alt. Personlig er jeg ikke for et slikt situasjon, men det beste er å gjøre det beste ut av det:) jeg tror du er mer oppegående og reflektert enn de fleste 20+ ungdommene jeg har møtt og eldre også. Ble faktisk litt sjalu på deg:)). Tror at du kommer til å klare det helt fantastisk og den gleden du kommer til å ha av å være ung mor med et barn, og når du er bare 32 så er barnet ditt 16 (grovt sagt) hvor fantastisk er ikke det?!:). Lykke til:)

    2. Hei. Pleier aldri kommentere på blogger, men her så følte jeg bare at jeg ville si noen ord til deg.
      Du virker som ei tøff og oppegående jente,ikke nok med at du beholder barnet ditt,men du går din veg, du
      Lar ingen styre ditt valgt. Vær stolt av deg selv.
      Jeg synes du er tøff, jeg selv er 20 år gravid (snart 6 uke) og jeg er kjemperedd for hva andre vil si,
      Så skjønner godt Hvordan du hadde det..Nå er jo jeg noen år eldre enn deg, men poenget er at
      Jeg er like redd, usikker osv.
      Jeg har også en kjæreste, vi har bil, leilighet og faste jobber, men det er ikke alt, jeg er også usikker og redd
      , jeg er også ung.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg