LITT NYTT

God ettermiddag dere!!

I går kveld kom moren min og lillesøsteren min hit til Larvik for å tilbringe litt tid med meg i helgen. Vi har derfor vært på barnas hus i Tønsberg i dag og blant annet kjøpt dagseng til lillemann. Har også fått kjøpt en del nytt til stuen, noe som absolutt var nødvendig. Jeg kjøpte egentlig sofabord før jeg kjøpte sofa, noe som i grunn var veldig dumt, da det viste seg at bordet ikke passet inn i det hele tatt. Men har fått byttet det ut nå, og nyter å innrede hjemmet vårt.

Jeg har i grunn kommet til det stadiet i graviditeten da alt er et slit. Magen er i veien, ekstremt tungt å bøye seg, og alt fysisk er slitsomt (vel, nesten i hvert fall). Men det er uansett viktig at jeg kommer meg ut hver dag, noe jeg sørger for å få gjort uansett hvor lite lyst jeg har.

Vi er jo selvsagt ikke ferdig med å innrede alt her, men det er så godt å se at ting hvert fall begynner å falle på plass. Badet er så og si ferdig, rommet til Leo er ferdig, og stuen er halvveis ferdig. Rommet vårt derimot er veldig langt fra ferdig, men det blir heldigvis i orden i løpet av den neste uken.

 

 

Er helt forelsket i det lille trehuset vi har i vinduskarmen vår!

 

 

Dagsengen vi kjøpte ble en Monica troll vugge. Synes den passet perfekt inn i den ellers halvferdige stuen vår. Jeg venter heldigvis en pakke med blant annet hyller fra drlykke som er forventet levert innen neste uke!

Ellers har jeg hatt en kjempekoselig dag hittil, og det er veldig godt å ha familie i nærheten. Jeg har også kjøpt valentinesgave til Fredrik (litt tidlig ute kan man si) i dag, og resten av dagen skal bli brukt til avslapning og god mat. Håper dere alle har en flott lørdag, så snakkes vi i morgen ♥

20 kommentarer
    1. Gleder meg til du er ferdig å innrede (visst det blir vist på bloggen) 🙂
      Du har god sans for møbler og slikt! 🙂
      Likte veldig godt bordet 🙂
      og sengen var jo kjempesøt! 🙂

    2. Så utrolig flotte møbler og for en fantastisk fin utsikt det er i leiligheten dere har flyttet til! :-)) <3 Idag fikk jeg og mannen min en ny leilighet og vi skal flytte inn til uken som kommer. Det er så trivelig og betryggende å vite at alt kommer seg på plass før eller siden med innredning av leiligheten.
      Ønsker deg en fin helg og håper du koser deg masse!
      Klemmer til deg og lille Leo. <3

    3. Så fin stue og ikke minst søt vugge! 🙂
      Liker å se andre som er på min alder som også skal bli/er mødre 🙂 Jeg selv ble gravid som 16 åring, men er nå 17 og har en sønn på 4mnd 🙂

    4. Karoline Kristin: Så koselig at du synes det, Karoline! Tusen takk 🙂

      Åh, så morsomt med andre unge mødre! Sjelden jeg snakker med noen så unge som jeg (vi). Håper du og sønnen deres får en kjempe fin fremtid!

    5. mammaglede: Det er alltid like koselig med en kommentar fra deg, mammaglede. Tusen takk skal du ha, vi er så glade i det nye hjemmet vårt.

      Gratulerer så mye! Det må ha vært en stor lettelse, det er jo tross alt ikke så lenge igjen til vi får møte våres små nå. Ha en kjempe fin søndag videre, klem tilbake til deg og Emily <3

    6. Heisann ! Gratulerer med leilighet, litt sen her Hehe :p hvor har du kjøpt vuggen i stuen ? Å hvor har du kjøpt sengen på barnerommet? Var knall pene begge to 🙂 synes du er en knall tøff jente !:) stå på

    7. Iselin: Hei 🙂 Tusen takk for det Iselin! Vuggen kjøpte jeg på barnas hus i Tønsberg, den koster 1599,- uten madrass. Barnesengen har jeg vært så heldig å ha fått, men den er fra BabyDan! Så utrolig koselig å høre! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg