INTERIØR

Hei alle sammen!

For en herlig start på dagen! Jeg våknet klokken halv ti av masse bevegelse i magen, og siden det ikke ga seg tenkte jeg at det var like greit å bare stå opp. Nå har jeg gjort en del husarbeid og rukket å dusje, og senere i dag skal jeg en liten tur på butikken og muligens bake litt. (3’eren jeg fikk i mat og helse har altså ikke stoppet meg!)

Uansett, i dag tenkte jeg å vise dere noe av det vi hentet i går av møbler og interiør. Jeg vet det har blitt litt mye interiør i det siste, men synes det er så morsomt å vise dere hvordan leiligheten begynner å ta form.

 

 

 

 

Benken skal selvsagt ikke stå midt i stuen, måtte bare sette den der for å få vist dere ordentlig!

 

Jeg ser at det kommer inn en del spørsmål om Fredrik om dagen, og jeg prøver å svare dere så godt jeg kan i kommentarfeltet. Men han er altså 18 år, og han går selvsagt på skole. Han er ikke “med” på bloggen i den forstand at han er med på masse bilder og slikt, siden jeg tror det ville føltes veldig unaturlig for oss begge. Jeg får forsåvidt tvunget han til å ta noen bilder av meg til bloggen innimellom, men det er bare noe med menn og det å ta bilder. – det går som oftest ikke så veldig bra! Haha

 

Ellers blir det nok en rolig dag, og det kjennes helt greit. Jeg nyter de siste ukene med nurket i magen!

Hvordan synes dere bloggingen min er om dagen? Jeg personlig synes hverdagsinnlegg fort blir litt kjedelige, men siden det er så etterspurt har jeg prøvd å få til så mange som mulig nå i det siste. Legg gjerne igjen en kommentar om dere har noen ønsker da! snakkes, dere!!

16 kommentarer

Siste innlegg