TIL BABYROMMET

Hei dere, og god kveld ♥

Nok en dag er straks over. Eller, over og over, mulig det bare føles slik når man blir trøtt klokken 5 om ettermiddagen..?

Jeg vet jeg har en del gravide lesere, og lesere med barn, derfor tenkte jeg å tipse dere om fine ting til barnerommet som jeg har funnet på nett. Noe av dette har jeg faktisk planer om å bestille meg selv, og noe har jeg fra før. 

 

Baby boks til oppbevaring av småting i blå HER ♥ Baby boks til oppbevaring av småting i rosa HER ♥ Spilledåse i rosa HER ♥ Spilledåse i blå HER ♥

 

 

Spare-elefant i blå HER ♥ Spare-elefant i rosa HER ♥ Obaby uro i blå HER ♥ Obaby uro i rosa HER ♥ (det er denne uroen jeg har i beige)

 

 

Elefantkosedyr i blå HER ♥ Elefantkosedyr i rosa HER ♥ Kahler omaggio vase i rosa HER ♥ Kahler omaggio vase i blå HER 

 

Ellers håper jeg dere har hatt en strålende fin dag! I morgen er det jammen meg fredag igjen, det føles jo ut som det var fredag kun for noen timer siden. Nå skal jeg ordne meg litt mat, se bloggerne og så legge meg litt tidlig. Håper alle får en fin kveld, så snakkes vi i morgen.

– Innlegget er ikke sponset, da ville det vært merket tydelig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg