INGENTING ER BEDRE

..Enn å vite at det er rundt en måned til vi får møte babyen, at vi har alt i orden, og at vi er så lykkelige og spente begge to ♥ I dag har jeg surret litt rundt inne på rommet til Leo og sørget for at absolutt alt i skuffene hans er nyvasket og brettet, og har tenkt til å bruke resten av kvelden på å støvsuge og rydde her hjemme. Det ligger noe i hysteriske førstegangsgravide, eller hva? 

 

Som dere kan se har jeg sluppet billig unna med strekkmerker (og forsåvidt andre fysiske plager), men har fått litt på det ene låret mitt. Sånn er det, og jeg gidder ikke å legge skjul på det. Jeg ser flott ut med tanke på at jeg har lagt på meg over 20 kg de siste månedene, og i tillegg båret frem et barn! Husker jeg prøvde å ta på meg en av skjortene mine for en stund tilbake. Vel, den raknet i det jeg prøvde å ta kneppe den igjen, Fredrik brøt selvfølgelig ut i latter, og jeg forsto at jeg rett og slett bare måtte la de stakkars andre skjortene mine vente til svangerskapet var over.

Håper uansett dere har hatt en OK onsdag hittil! Det er ikke så lenge siden jeg kom hjem, men er nå godt plantet i sofaen med syke Fredrik. Jeg er litt små sliten etter dagen, men har det veldig bra og føler meg i grunn glad og fornøyd! Glemte helt at det kun er 28 dager i Februar, så dermed er måneden snart over, og det føles helt merkelig, og litt godt. Jeg har egentlig litt dårlig samvittighet da jeg ikke har vært hjemme på en stund, og det er alt for lenge siden jeg har truffet vennene mine! Så håper jeg får mulighet til det før lille kommer. 

Ellers ser jeg veldig frem til helgen (regner med jeg ikke er den eneste?) Da jeg har jordmortime på fredag, og mamma kommer senere på kvelden. Har også begynt å tenke på hvor mye jeg gleder meg til sommeren. Sist sommer hadde jo en mildt sagt ganske helomvending allerede i juli da jeg fant ut at jeg var gravid, så det ble liten tid til soling og bare det å nyte solen og det fine været. Denne sommeren skal derfor nytes til de grader!  Vi bor heldigvis ikke så langt fra en fin strand her i Larvik, og jeg gleder meg sånn til vi skal trille ned dit på sommeren for å kose oss alle 3 ♥

Nei, nå skal jeg slutte å drømme om sommeren og få gjort litt her hjemme! Så håper jeg dere har en kjempefin kveld videre ♥

4 kommentarer
    1. Det er en såå spennende tid, når man går og venter! Og bare gled deg, det er helt magisk å bli mamma for første gang! 🙂 Har selv en liten gutt på 8 måneder og svever fortsatt på en rosa sky 😉
      Lykke til med innspurten!

    2. Har lest mange innlegg på bloggen din, og du virker så voksen for alderen din så dette tipper jeg du klarer med glans 🙂 Du kommer til og bli en super mor, det er jeg helt sikker på 😉

    3. For en nydelig baby mage, Jessica! <3 Nå er det ikke lenge igjen til dere får hilst på den lille prinsen.
      Ønsker deg en fantastisk fin torsdag og sender deg og lille Leo i magen mange varme klemmer! <3 :-))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg