BABYPAKKE

Produktene er sponset


Hei alle sammen ♥

Det er veldig viktig for meg å ha en ærlig blogg, også når det gjelder reklamering for produkter. Jeg har takket nei veldig mange ganger til produkter som hair extensions, sminke og lignende, rett og slett fordi jeg ikke føler det blir riktig å reklamere for slikt gjennom den type mammablogg som jeg har valgt å skrive. Jeg ville heller aldri reklamert for noe jeg ikke hadde vært fornøyd med selv, og det er det viktig for meg at dere er klar over.

Jeg fikk i hvert fall en nydelig babypakke i posten i dag, fra en liten bedrift som heter Mynte (Direktelink til facebook siden deres) og jeg er såå fornøyd! Jeg mottok blant annet bleiepose, litt leker, dekor og sengekant. Produktene deres er håndlagede og helt nydelige! Dere kan også følge dem på instagram for å se flere bilder av produktene deres! Der heter de Myntehobby. Jeg mottok også et babynest, noe jeg lenge har tenkt på å kjøpe, i og med at Leo skal samsove med oss den første tiden! 

 

Sengekanten! Det passet egentlig veldig bra at jeg fikk denne, da jeg manglet sengekant til dagsengen hans i stuen. Utvalget deres av sengekanter kan dere finne HER

 

Babynestet! HER og HER kan du se hele utvalget deres av babynest ♥ De koster heller ikke mer enn 500,- pr stk

 

 

 

Så masse fint! Ingenting er bedre enn følelsen av å få nye ting til det kommende nye familiemedlemmet vårt.

 Ellers har jeg og Fredrik akkurat kost oss med litt pizza, og skal videre i kveld slappe av med prison break på skjermen og tid sammen ♥ Vi har enda ikke fått opp gardiner på soverommet vårt, så det blir veldig greit å få litt hjelp av mamma til det i helgen. Vi har også tenkt til å henge opp den andre tven på soverommet vårt, slik at vi har tv der også! DET blir deilig. Vil selvsagt vise dere når det er ferdig!

Ha en flott kveld, fine lesere ♥

5 kommentarer
    1. Akkurat lest litt imellom bloggen din, å ville bare si masse lykke til med kommende fødsel! Du er en ekstremt tøff jente virker det som, så babyen er heldig som får en sånn oppegående mor som du:) Jeg ble selv gravid som 17 åring, har nå to barn på 8 og 6 år, vært kjæreste med barnefar siden jeg var 15, og nå i 11 år. Så jeg har virkelig troa på om man vil dele ett liv sammen, så er det fult mulig. Lykke til med alt 🙂 Stor klem

    2. Liker bloggen din veldig godt! Synes det er bra at du bryr deg om leserne dine og virker ærlig. I tillegg liker jeg kjempegodt at du ofte har nye innlegg:) gleder meg å følge deg videre! Du er helt klart en motsetning til andre mammabloggere på lista som ikke tenker på leserne sine på den måten du gjør

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg