2 UKER IGJEN

.. Til termindatoen ♥ Jeg har jo valgt å holde datoen for det planlagte keisersnittet hemmelig, derfor går jeg ut i fra termindatoen her på bloggen! Uansett gleder jeg meg veldig til å kunngjøre at han er kommet til verden! Og det er så koselig å høre at så mange av dere også gleder dere.

God morgen, dere! Mandag igjen, da. Håper alle får en flott start på den nye uken! Enda en ny uke er i gang, og på fredag er jeg hele 39 uker på vei med lille. Godt å vite at en så stor del av svangerskapet allerede er fullført, for om jeg tidligere har nevnt at vi begynner å bli smålig utålmodig kan jeg nå bekrefte at både jeg og Fredrik kjenner sterkt på at det er gått 8 og en halv lang måned. Vi skulle jo gjerne ha truffet han i går!

I dag er formen faktisk overraskende grei til tross for en god del sterke kynnere! Jeg er også heldigvis inne i en veldig god døgnrytme, og det synes jeg er veldig viktig før Leo kommer. Jeg legger meg tidlig og står opp tidlig. Har blitt rene A-mennesket i det siste, og det er jo ekstremt rart med tanke på at jeg har vært tidenes B-menneske så lenge jeg kan huske. Jeg regner selvfølgelig ikke med at han har samme døgnrytme som meg (bare så det er sagt), men det er uansett betryggende å ha et godt utgangspunkt med tanke på døgnrytme. Rutiner er alltid viktig, selv om jeg ser for meg at det vil bli lite rutiner i starten. Da skal hans ønsker og behov stå først uansett tid på døgnet, også får mine og Fredrik sine stå bakerst i rekken. Det viktigste er jo uansett at han får den beste starten på livet som han mulig kan få!

Og har dere forresten lagt merke til den nye, flotte headeren min? Det er nemlig Kristine Valberg (KVDESIGN) som har laget den til meg, og jeg er superfornøyd!! Kristine er utrolig dyktig når det kommer design, og hun lager til og med skreddersydde headere for kun 199,-

Hun har også et bredt utvalg av ferdigdesign fra kr 49,- og en god mengde flotte gratisdesign! Jeg vil virkelig anbefale alle som blogger (og som har planer om å blogge i lenger tid) å investere i et godt design. Det har mye å si, og jeg kan nærmest garantere at du vil oppleve å få flere lesere dersom du har et ordentlig design! HER kan du trykke for å se nettsiden med utvalget av gratisdesign, ferdigdesign, og mulighet til å bestille et skreddersydd design akkurat slik du vil ha det.

(Sponset tjeneste | Ærlige meninger)

Nå skal jeg snart starte med å brette litt klær, rydde litt på soverommet vårt, og se igjennom alle klærne mine som jeg ikke har kunne bruke på snart 9 måneder. Jeg har jo en hel masse av klær jeg ikke har fått brukt enda siden jeg kjøpte de helt nye, så har nesten gått å siklet litt på å endelig få bruke dem når jeg er ferdig med graviditeten. Når jeg ser på gensere og topper som jeg brukte før jeg ble gravid ser alle så ekstremt små ut, men så vet jeg jo at det kun er jeg som er blitt helt enorm! Prøvde faktisk på en topp her om dagen, og for å si det sånn; toppens dekkevne var tilsvarende en alt for liten bh.

Håper dere får en herlig mandag ♥

6 kommentarer
    1. Hei:) Ramlet innom bloggen din og tenkte jeg måtte legge igjen en liten kommentar:) fin blogg du har, god tekst og fine bilder:) håper du vil ta turen innom min blogg også. Gjerne legg igjen ett lite spor etter deg, da blir jeg glad:)
      http://Www.pourfemme.blogg.no
      Klem

    2. Nå er det ikke lenge igjen nei 😀 kan tro du gleder deg til å hilse på den lille gutten din 😀 Er selv gravid, men bare i uke 18 og jeg er så spent og gleder meg sånn til å hilse på den lille hjerteknuseren min!! 🙂

    3. Må bare nevne at jeg elsker bloggen din. Du høres virkelig ut som en fantastisk person, og jeg skulle gjerne blitt kjent med deg. Eneste er at jeg bor i Nord-Norge.
      Hadde et lite spørsmål:
      Tror du at du kan lage video(er) der du snakker om dagen(e) dine? Det hadde vært så morsomt om du hadde tatt deg litt tid til å lage en video i uka eller noe sånt. Også vil jeg veldig gjerne se hvordan leiligheten ser ut, så om du kunne hatt en rundtur (video) tror jeg mange lesere hadde blitt glad.

    4. Jeg har lest bloggen din fra begynnelsen av og gud så flink du er! Sterk og god 🙂 Masse lykke til videre.

    5. Nå er ikke jeg helt sikker på hvordan slike bloggspons-greier funker, men husk på å føre skatt på det som skal skattes! Så slipper du å gå i samme fella som fks badendyck og tcmn:)

    6. Har lest bloggen din en god stund nå, å elsker den!! stå på 😀 kunne du lagt ut bilde av strekkmerkene du har fått rundt piercingen? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg