TILBAKEBLIKK

Heihei, og riktig god kveld til dere alle sammen ♥

Etter at jeg satt å så igjennom bilder fra tidligere i svangerskapet, fant jeg ut at jeg til tross for tapet av min Iphone i desember har rimelig mange bilder av magen fra utrolig mange uker tilbake, og ønsket derfor å dele disse bildene med dere. Alle er ikke i like god kvalitet (Dessverre) og det ser faktisk ikke ut som jeg har børstet håret mitt på år og dag på disse bildene, men tro meg – det har jeg altså!

Det er så ufattelig rart, fint, og en smule merkelig å se hvordan magen har vokst i løpet av disse månedene. For ekstremt hormonelle meg er dette veldig rørende å se tilbake på. Det er i grunn litt surrealistisk å tenke på at jeg har båret frem et lite menneske! Og det blir så godt å endelig få møte ham etter alle disse månedene med spenning og forventninger. 


uke 17 ♥ uke 18 ♥ uke 19 ♥ uke 20 ♥


uke 21 ♥ uke 22 ♥ uke 23 ♥ uke 24 ♥


uke 25 ♥ uke 26 ♥ uke 27 ♥ uke 28 ♥


uke 31 ♥ uke 33 ♥ uke 34 ♥ uke 35 ♥

 


uke 36 ♥ uke 37 ♥ uke 38 ♥ uke 39 ♥

Hvis jeg har noen gravide lesere vil jeg oppfordre alle til å ta bilder av magen hver uke! Jeg angrer meg så ufattelig mye for at jeg ikke gjorde dette oftere (dette er også grunnen til at noen uker mangler her). Og at jeg ikke tok slike “ordentlige” bilder slik jeg gjorde her på slutten, for da er det så mye tydeligere hvordan magen vokser.

Håper i hvert fall alle får en kjempe fin kveld videre, så snakkes vi igjen imorgen!

19 kommentarer
    1. Så fin mage du har <3 husker at jeg tok bilder av magen min flere ganger i uken, så tror jeg hadde flest mage bilder på både kameraet mitt og mobilen! :L anger ikke for å ha tatt så mange bilder av magen <3 hver gang jeg ser på dem, så savner jeg babymagen min, men er deilig å ha prinsessen min utenfor 😀

    2. Åh, kjenner jeg savner den store magen min 🙂
      Allerede 1 år siden her, før du vet ordet av det har du den lille i armene, og pass på å nyt tiden å dagene fult ut, tiden går kjempe fort 🙂

    3. Anonym: Skal nyte tiden fullt ut, alle sier den går så fort! Prøver å nyte de siste dagene som gravid også, men kjenner det blir veldig godt å få ham ut 🙂

    4. Jeg tok så og si ingen gravid bilder med han eldste og da angret jeg veldig senere, så når jeg var gravid sist så tok jeg bilde av magen min uke for uke og litt til, å det er jeg så glad får nå. Hender seg at jeg sitter og ser på bildene mine og merker at jeg savner det av og til. Men jeg får jo også opp så mange gode minner når jeg ser på bildene 🙂

    5. WOW! Elsker bloggen din, at du forteller om alt! 😀 Men jeg har et spørsmål, når har du termin? 🙂 Utrolig glad jeg oppdaget bloggen din jeg 😀 Digger deg 😉 Stå på videre

    6. Liv Solveig: Hei Liv!

      Så utrolig koselig at du liker bloggen så godt! Det setter jeg stor pris på å høre 🙂 Jeg har termin 23 mars, så nå er det ikke lenge igjen!! 🙂 Tusen takk <3

    7. Du har en utrolig fin baby mage.
      Bloggen din er innholds rik og den er kjempe fin. Det å sitte å lese bloggen din og om alt du skriver om svangerskapet ditt og om hvordan du har det og sånt er utrolig fint å lese om. Jeg liker å lese bloggen din og er innom den hverdag og er innom den så fort jeg ser du har lagt ut nytt innlegg. Gleder meg til å forsette å lese om hverdagen din som ung mor. Forsett med den fine bloggingen din<3
      Ha en fin kveld videre<3

    8. siljeogaleksander: åh, nå ble jeg kjempe glad! Veldig takknemlig for at du liker bloggen så godt og at du er innom hver dag, Silje! Tusen hjertelig takk <3 Ha en kjempe fin kveld videre du også!

    9. Hei!:-) så utrolig fin babymage, og det ser ut som at du har sluppet unna alle sstrekkmerkene.. Jeg har magen full av strekkmerker. Jeg merket ikke at jeg var gravvid før uke 18, og det merket jeg med at orgasmene mine ble mye sterkere og hhardere. Ettersom at jeg hadde lest at de kunne bli det, tok jeg en graviditetstest. Hadde også my sex under svangerskapet
      Har du også hatt det? Savner orgasmene som gravid!:-)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg