VELKOMMEN TIL VERDEN, LILLE VENN

I dag kom vår etterlengtede lille sønn, Leo, til verden klokken 11.05

Han veide 3940 g og var 52 cm lang.

 
 I går var det vanskelig å sove. Jeg tenkte på alt som har skjedd de siste månedene, og hvor mye livet mitt var i ferd med å forandre seg. Jeg gruet meg til operasjonen, men gleden var selvsagt større. Gleden over at vi snart skulle treffe deg, den overgikk alt. I 283 dager har vi ventet på deg, lille venn. Endelig er du her! 

Nå sover han søtt og jeg hadde derfor muligheten til å oppdatere dere såpass tidlig i forhold til hva jeg egentlig tenkte at jeg skulle. Operasjonen gikk bra og alt står bra til med oss. Dere aner ikke hvor lenge jeg har gledet meg til dette. Vi er så dødsforelsket, ekstremt stolte, og veldig, veldig lykkelige ♥

140 kommentarer

Siste innlegg