EN LITEN OPPDATERING

Hei alle sammen!

Nå ligger verdens fineste og sover med pappaen sin, derfor hadde jeg mulighet til å legge igjen en liten oppdatering til dere. Tusen takk for alle gratulasjoner, jeg har ikke kommet så langt at jeg har rukket å takke dere alle sammen, men vi setter veldig stor pris på det!

Jeg har hatt mye smerter (naturligvis) etter operasjonen, men var på beina allerede i går. Smertene har selvsagt begrenset meg litt, men jeg er mye bedre i dag. Vi var så heldige at vi fikk familierom, så Fredrik sover her med oss. I morgen må Fredrik på skolen en tur, så da blir det bare meg og Leo for en liten stund! Bandasjen ble også tatt av i dag, og såret så visst veldig bra ut, så regner med arret blir “fint”.

Først av alt, JA, det er slitsomt. Ekstremt slitsomt. Jeg har fått en helt ny respekt for alenemødre, virkelig. Men det er så verdt det!

Fine guttene mine ♥ (Med frokosten i bakgrunn og greier)

Vi koser oss masse, men gleder oss stort til å komme hjem. Nå senere i dag skal vi bare slappe helt av (eller tja, forsøke i hvert fall) og nyte tiden med Leo, og så får vi også litt besøk. Håper alle har hatt en kjempe fin uke hittil, det har jo gått så fort! Snakkes ♥

13 kommentarer
    1. Herlig:) hehe men likte at du skrev “ja det er slitsomt” når dere enda er på sykehuset😅 bare vent😄😁

    2. Så skjønne! Gratulerer så mye! ♥
      Hadde vært gøy om du fikk kjæresten til å skrive et innlegg om hans følelser og tanker også, rundt det å ha blitt pappa og sånn 🙂

    3. Sykehustiden er den minst slitsomme tiden! Hehe. Men det kommer nok til å gå kjempefint! Gratulerer så mye med den lille, kos dere kjempemasse 🙂

    4. Sykehustiden er absolutt ikke den minst travle tiden for alle, dere som mener det. Husk at etter et keisersnitt er de første dagene forferdelig vonde, og alt blir mye tyngre enn nødvendig. Sykehustiden var helt grusomt travelt for min del, og det var en fryd å komme hjem, kjenne på bedringen i såret og styre showet sånn som vi ønsket! 😉

    5. Gratulerer så mye 🙂
      En helt annen respekt for alenemødre…ja vel, men kjære du, du har vært mamma i ett kvarter, nå vet jeg dette er noen dager siden så håper du har klart å slappe av etter du kom hjem selv om din bedre halvdel er på skole i dag. Prøv å tenk at d kommer en dag der d er tre ganger så slitsomt enn d som er nå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg