MIN LILLE FAMILIE

God ettermiddag alle! 

Her har det gått i ett i dag også, til tross for at Fredrik var hjemme allerede klokken 14:00. Jeg har ikke kommet i gang med middagen en gang enda, så dere kan vel si vi er litt på etterskudd her. (Rettere sagt; jeg er)

Leo var veldig rolig og snill i natt, så det var deilig etter natten til i går! Våknet selvsagt et par ganger i natt også, men var mye roligere og greiere å ha med å gjøre. Det er jo sånn Leo pleier å være, og vi håper selvsagt han holder seg slik. Nok om det! Mange har etterspurt familiebilder (dette er rart å skrive!) Dermed fikk jeg tvunget med Fredrik på et som jeg fikk tillatelse til å dele med dere ♥

(Ja, etter et par forsøk fikk jeg ENDELIG på meg skjorta mi. Ja, altså, den er jo litt stram da. litt.)

Så!! Ellers i dag har Leo og jeg bare kost oss! Dagen min startet rundt 8 i dag tidlig, da jeg våknet av at Leo våknet og når han omsider sovnet etter en ny runde med mat fikk jeg ikke sove selv. Lå bare og tittet på ham og ordnet litt med bloggen. Veldig fin start på dagen da, til tross for at jeg nå er så trøtt at jeg nesten svimer av her! Tror jammen jeg må få tatt meg en lur i løpet av ettermiddagen for å være klar til i natt. 

Siden været er så fantastisk her i Larvik for tiden pleier jeg å sprade rundt i magetopper og gud-vet-hva når jeg er alene her på dagtid, og fikk i dag tidlig øye på arret mitt som hadde blitt så utrolig fint! Så det var noen som etterspurte bilder, og det kan jeg sikkert få til. Hevelsen har gått betraktelig ned det siste døgnet også, men ser allikevel at det er relativt hovent. Men jaja! Det går jo over etter hvert det også. Forhåpentligvis?..

Nå ligger Leo for øyeblikket og sover på Fredrik igjen, så tenker jeg at vi legger ham i dagsengen hans veldig snart. Ønsker alle en flott dag videre, vi snakkes ♥

25 kommentarer
    1. Anonym: Heihei, og tusen takk! 🙂

      Jeg bruker kun egne bilder (disse er tatt i dag), hadde aldri i verden stjålet bilder fra andre bloggere! Det kan jeg garantere deg, og forsåvidt alle andre som leser bloggen min også 🙂

    2. du er så utrolig fin! Bare bruk ditt nydelig smil enda mer! Du er sterk og flink og all respekt går til deg <3

    3. Så fantastisk fint bilde 🙂
      Jeg blir så baby syk av å se bildene av den nydelig gutten dere har skapt 🙂
      Kos deg masse i tiden frem over <3

    4. Bloggen din er vel den jeg oppsøker når jeg gleder meg litt ekstra mye til alt vi har i vente, og det fungerer hver gang, selv når du skriver ting som ikke bare er rosa skyer 🙂
      Takk for at du er en hvilepute i hverdagen min, for at du har en blogg jeg kan kose meg med 🙂

    5. Vet ikke om du vet, men barn skal ikke sove med så mye tepper og stell rundt seg! Fører fort til krybbedød

    6. Må bare si, jeg har en typisk litt negativ stereotyp rundt unge mødre som blogger . Du er derimot et positiv eksempel i bunken, så ærlig, så ekte . Og veldig skjønn 🙂 vil tipse om mammalivet sin blogg – hun har en flokk med unger ogskriver fantastisk bra , morsomt og ekte 🙂 ha en fin dag!

    7. Så koselige bilder! Håper du trives som mamma og at alt går bra for dere 🙂
      Til anonym to kommentarer lengre opp: Det er ikke ut til at gutten ligger med mye tepper og stell rundt seg. Det ser ut som om han ligger i et babynest, noe som er utrolig godt for babyen da det er lunt og litt trangt slik at det minner om mors mage.
      ∼ ∼ ∼ ∼ ∼ ∼ ∼ ∼ ∼ ∼ ∼ ∼ ∼ ∼ ∼ ∼ ∼ ∼ ∼ ∼ ∼ ∼
      ℐosefine , 19 år og snart tobarnsmamma

    8. Så fine bilder. Jeg elsker bloggen din! Du utdyper deg både positivt og det som kanskje ikke er så positivt gjennom graviditeten, noe jeg synes er bra. Siden jeg er gravid er bloggen din er must for å innom hver dag for å lese 🙂 Blir så glad hver gang jeg ser innpå bloggen!
      Stå på videre! 😀

    9. Du må SMILE litt mer på bildene😃🌞🌸 alt virker så trist! Du ser kjempe fin ut etter fødsel forresten👌👌👌

    10. Jeg har til tider lest flere innlegg fra deg, og jeg må si at du takler dette utrolig fint! skriver godt og får frem at du er moden til dette. Selv blir jeg nå 27 år før jeg får min første, men dette er fordi jeg ikke hadde møtt den riktige eller var klar for dette ansvaret, så jeg var veldig forsiktig på dette område.
      Mye av denne følelsen kan være at jeg heller ville andre ting i verden, og ikke bære frem ett barn før tiden var inne for det.
      Jeg ville gifte meg først, ha en fast sikker jobb (begge ha fast jobb), bil og alt i orden så følte jeg meg klar.
      For meg så spiller egentlig ingen alder, så lenge du føler du er klar for det. Jeg synes det er utrolig tøft gjort og kommer til å følge deg 🙂

    11. Du er virkelig flink med både blogg og barn! Jeg ønsker deg all hell og lykke videre i livet Jessica! En ting jeg lurer på er hvilken størrelse du har i den skjorten? Er det ralph lauren Harper? Jeg skal bestille denne skjønner du, og da er det greit å ha noe å gå ut ifra! Setter pris på svar😃

    12. Anonym: Hei du, og tusen takk for fine ord 🙂 Veldig hyggelig!
      Det er en gant skjorte, og jeg har den i strl 34 🙂 Jeg har allikevel andre ralph lauren skjorter, og noen av de har vært litt store i størrelsen!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg