DET STØRSTE AV ALT

Vår største glede ♥ 

Hei dere!

I dag var Fredrik hjemme fra utplasseringen sin klokken 14.00, og det var utrolig herlig å få han hjem såpass tidlig. Leo sov ikke så mye på dagtid i dag, så får håpe på at han tar det igjen til natten! 

Jeg og lille vennen har hatt en forholdsvis rolig dag. Jeg sto opp halv 9 med ham, så var han våken en liten stund før han sovnet igjen. Men da var jo selvsagt ikke jeg trøtt lenger (er det ikke typisk?) så ble det bare til at jeg ordnet litt i leiligheten så lenge. Er man forresten gærn om man sitter å ser på barnet sitt som sover som den reneste selvfølge? Det er liksom så koselig, og han ser så fredfull ut. Åh.. Håper jeg ikke er den eneste som mener at å få barn er det største man kan oppleve, for det er det virkelig.

Ellers var jeg på en rask handletur i byen tidligere i dag! Vi var også på en liten mini-trilletur litt tidligere i kveld, som også var meget koselig så lenge det varte. Det er utrolig hvor kaldt det blir her på kvelden, for det er så ufattelig fint vær og varmt på dagen! Ord kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til sommeren, og nå slipper jeg å være gravid i den ekstreme varmen også, det ser jeg på som en bonus.

Nå venter Fredrik på at jeg skal lage litt mat til han, stakkaren har nesten ikke spist i dag siden alt har gått så i ett! Håper dere nyyter kvelden ♥

8 kommentarer
    1. Neida, du er ikke sprø om du sitter og ser på Leo når han sover….. De er jo så fredfulle og skjønne 🙂 koselige bilder – jeg elsker sånne myke dresser med øregangen på….. 🙂

    2. Så utrolig nydelig smil du har! Du stråler virkelig og du ser veldig lykkelig ut om dagen! Håper du har hatt en veldig fin dag:) nydelige du<3 kos deg videre med lillegullet ditt!:)

    3. Dere er så flinke, og fine! Ser ut til å klare dere veldig bra :)) Hvor er buksen din fra? Veldig stilig 🙂

    4. Så utrolig nydelige bilder 🙂 jeg leser bloggen din vært eneste innlegg du legger ut, er selv gravid, alt jeg leser er så godt skrevet og inspirerer meg. Du er en utrolig person og en veldig flink mor for Leo, han er så skjønn. jeg har fulgt med på bloggen din fra første innlegg, og kommer til å følge med til det siste. Det er då fint å se at du takler det å være mamma som 16 år 🙂
      Fant selv ut at jeg var gravid da jeg var 16, nå er jeg 17 og skal bli mamma i oktober.
      Gleder meg utrolig mye og det er mye lettere nå som familien min vet dette og jeg får god støtte av alle sammen.
      Fortsett og stå på og nyt tiden med Leo, brått så er han voksen vettu 😉

    5. Så skjønn Leo er, Jessica! Jeg er ikke mor enda, men jeg synes det høres helt naturlig ut å beundre den lille mens han sover 🙂 Ellers høres det ut som du hadde en koselig dag, spesielt med tanke på at Fredrik kom hjem så tidlig! Jeg har selv en kjæreste som jobber og han er ikke hjemme før 17:45 hver eneste dag. Vi får nyte den tiden vi har med våre nære og kjære 🙂
      Ha en fortsatt fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg