SOMMERDAG

Hei dere ♥

Jeg hadde den kampen med Facebook i går, er det mulig. Vet ikke om noen av dere la merke til det, men facebooksiden til bloggen var sporløst forsvunnet i flere timer, og etter hvert var bloggen min også blokkert fra facebook. Jeg hørte om flere som hadde samme problem, så det gjorde saken litt bedre! Ting ble i hvert fall fikset utover natten, så det gikk jo greit – jeg trodde jo facebooksiden til bloggen var borte for alltid med en gang, og det var jo verdens undergang for min del. Litt panisk ble jeg jo, for å si det sånn.

Uansett! Været har vært så utrolig fint i dag, jeg har gått med en sommerfølelse i hele dag, og det er bare så utrolig deilig! Ganske lei av dårlig vær nå, så det var mildt sagt en opptur å se ut av vinduet i dag tidlig.

I dag sto jeg opp i 8 tiden, Leo var lys våken, så da tenkte jeg at jeg like gjerne kunne stå opp selv også. Vi spiste frokost og slappet av før mamma, Leo og jeg etter hvert dro ut til Stavern hvor vi spiste sushi og reker på bryggen. Fredrik ble hjemme og hadde et lite avbrekk, og det fortjente han virkelig! Leo sov uansett i vognen sin hele tiden og var en liten engel (som vanlig). Etter måltidet og noen få spaserturer rundt i det utrolig fine været i Stavern (forresten; FOR en fin by!) gikk vi til bilen og kjørte videre til butikken.

Når vi var tilbake i Larvik ringte jeg bestemoren min, som også bor her i Larvik, og lurte på om hun ville ha besøk og med det også treffe Leo for første gang. Det ville hun veldig gjerne, så da dro vi en tur innom henne også! Det var veldig koselig, og sist gang jeg så henne var jeg jo faktisk gravid – det var med andre ord veldig på tide å treffes igjen. Bestemoren min (som da er oldemoren til Leo) er forresten bare 61 år! Her i familien er vi unge og spreke, det skal hvert fall være sikkert.

Se forresten så fint det hjemmestrikkede vognteppet vi fikk fra fadderen til Leo er!

Nå skal vi ut igjen, så vi snakkes senere i dag. Håper dere har en fantastisk fredag, nyt denne fridagen ♥ 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg