DETTE KAN BARE BETY EN TING

Strømpebuksa har raknet (Denne MÅ være obligatorisk?!), klærne har blitt byttet ut med joggebukse og hettegenser, og kvalmen kommer sigende inn på etter litt for mye iskrem i løpet av dagen. Det kan bare bety en ting, 17 mai er snart over for denne gang.

Jeg måtte bare tyvstarte litt, og skiftet derfor i 4 tiden til litt andre klær. Det var rett og slett ekstremt deilig! Skoene jeg har på meg derimot var hakket verre enn de jeg hadde på meg tidligere i dag. Det endte derfor med at jeg gikk store deler av ettermiddagen uten sko. Befriende? Oh yes!

PÅ veien hjem fra kompisen til Fredrik dro vi innom og kjøpte kebab og iskrem til ikveld! Leo koser seg i pysjen sin, og vi skal veldig straks finne noe som vi kan se på Netflix.

Vi har kost oss veldig masse i dag, og når jeg tenker over det har vi faktisk vært ute store deler av dagen. Vi sier oss storfornøyde med feiringen, og håper alle har kost seg like mye som vi har ♥ Vi snakkes i morgen!

9 kommentarer

Siste innlegg