HVIS BARE..

I går før jeg og Fredrik la oss hadde vi en samtale jeg i ettertid anså som veldig viktig. 

“Du Fredrik? Du vet før vi begynte å snakke sammen?”

“Ja?”

“Da skulle jeg møte en fyr i Gjøvik, men han rakk ikke bussen, og etter det sluttet jeg bare å ta kontakt. Jeg tenkte bare at hvis han ikke en gang rakk bussen når han skulle treffe meg, da er det hvert fall ikke meningen at han skal treffe meg.”

“Ja.. Det kan du si”

“Men tenk om han hadde rukket den da? Da er det ikke sikkert vi hadde sittet her nå”

“Nei, sånn er livet. Tilfeldigheter.”

Jeg tror jeg tenker for mye. På alt, egentlig. Jeg har hatt en ganske dårlig dag i dag, og da surrer tankene litt ekstra mye. Heldigvis har jeg Leo og Fredrik som gjør det hele litt lettere for meg. Det er viktig med familie.

Jeg tenker ofte på hvis jeg skulle bli gravid igjen. 8 uker har gått siden Leo kom til verden, og jeg kan bli gravid igjen. Igjen. Tanken er så fjern, og godt er egentlig det. Jeg er bekymret til tross for at jeg vet at det ikke hjelper. “Det er dumt å bekymre seg” sier alltid mamma. Og det er jo det, men jeg gjør det allikevel.

I dag har jeg dårlig samvittighet. Hadde jeg fortalt hvorfor hadde dere nok fått dere en god latter, men det er slik jeg er. Får det for hver minste lille ubetydelige ting, jeg er så bevisst på det selv, og allikevel får jeg det. 

Jeg har det egentlig veldig bra, bare ikke i dag. Morgendagen vil bli bedre, det vet jeg! ♥

3 kommentarer
    1. Ser virkelig ut som du begynner å få tilbake den gamle kroppen din, du ser virkelig kjempebra ut! 🙂

    2. Utrolig flott at du føler deg trygg nok på han til å kunne fortelle om det! Det viser at forholdet deres er sterkt, tenker jeg da.
      Jeg må bare spørre.. hvor lang tid tok det før dere begynte å snakke sammen ordentlig?
      Jeg har vært sammen med kjæresten min i 3,5 år nå og vi har blitt mye flinkere, men likevel er det bare jeg som snakker om ting og jeg som spør. Det skal sies at kjæresten min ikke er glad i å snakke om ting og at han har blitt mye bedre enn han var!
      Snakker Fredrik like mye som deg eller må du alltid spørre?…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg