ER DET MULIG?!

Hei alle sammen!

Ulykkesfuglen, altså Sigrid, har hatt tidenes dag i dag! Vi gikk til bensinstasjonen som er et lite stykke unna i det verste været noen sinne, dusjet ned i regnværet og iskalde som bare pokker av all vinden oppå det hele, priset vi oss lykkelige når vi endelig kom frem. Vi dro jo i hovedsak fordi det er søndag, og søndag betyr godis!

Uansett. Vi kom oss omsider avgårde i det fortsatt grusomme været, og var i den siste forferdelig bratte bakken som er opp mot leiligheten vi bor i før godteriboksen som Sigrid kjøpte bare rullet ut av vognen og ned hele den grusomme lange bakken, før den etter litt traff bunnen av bakken med et klikk, og alt godteriet ble på et nanosekund strødd utover gaten. Herrefred så komisk det så ut, Sigrid som løp etter boksen som trillet nedover bakken. Gud som jeg lo! 

Dessuten, når vi kom inn dørene her skulle hun ta en slurk av brusen sin og den bruset over og utover hele gulvet. Med andre ord, det var nok hennes dag i dag!

Nydelige lille gutten og Sigrid ♥

Så, ellers har vi bare slappet av! Det er som sagt elendig vær, så vi har holdt oss inne i varmen. Nå har jeg kjøpt inn pizza og godteri til i kveld, og vi skal kose oss med skrekkfilmer og diverse på skjermen. Ønsker dere en flott kveld videre, og håper dere har hatt en strålende helg ♥

9 kommentarer
    1. Hørtes komisk ut ja hehe, men godt å komme inn i varmen å kose seg litt ekstra da;) Vi skal ha hjemme laget pizza i kveld å kose oss med natt på museet 3 i kveld:)
      Ha en fin kveld:)

    2. Haha, så uheldig! Det var ikke helt min dag i dag heller; jeg skulle lage meg et ostesmørbrød, og når jeg skulle riste ketchupflaska spruter det ketchup overalt, inkludert i ansiktet mitt, fordi det var et hull i bunnen. Så skal jeg altså sette fra meg flaska, og klarer å velte brusglasset mitt…og når jeg omsider får ryddet opp og satt meg ned for å fullføre smørbrødet, heller jeg et halvt krydderglass med grillkrydder over så hele greia blir uspiselig. Jeg må bare le, haha!

    3. Haha, så komisk! Typisk at alt skal gå galt når det først blir sånn :’) Begynner å se at Leo er lik deg og, så utrolig gøy! Fine babyen din. 🙂

    4. Du er en flott jente! Men syns du hermer endel etter mamma til Michelle.. samme header også. .. men fin blogg fine du :*

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg