ET LITE SJOKK

Wow! 1 juni? Dere kan tro jeg fikk sjokk når jeg kikket på mobilkalenderen min i dag tidlig. Hvor er tiden blitt av?

Det første som slo meg var at det kun er 14 dager igjen til den nye sesongen av Orange is the new black. DET har jeg virkelig gledet meg til. Ellers er det jo sommerferie, og sommerferie betyr at Fredrik vil være mye mer hjemme med Leo og meg! Jeg kom også på at dette var måneden hvor Leo skulle få sin første ordentlige vaksine, og begynte med det samme å grue meg en del. Det var ikke før flere minutter hadde gått at jeg kom på at 17-års dagen min er om 6 dager. 

Og er det én ting jeg aldri hadde trodd, så var det at jeg ville ha en nærmere 10 uker gammel sønn på 17-års dagen min! Han er nemlig 10 uker dagen etter bursdagen min. 

Sommeren skal forresten bli helt fantastisk. Vi må jo ha dåpen nå til sommeren, vi skal flytte, og nyte dagene fullt ut på stranden. Ja, og bursdagen min da! Det skal bli så herlig ♥

Det er akkurat som om Leo forstår hva som skal skje når vi forsøker å ta bilder av ham. Han kan sitte der smilende som aldri før, men i det vi drar opp mobilkameraet blir han skeptisk på nanosekundet! Det er så utrolig merkelig, for når andre i familien vår har prøvd det så har det samme skjedd da også! Men dere skal vite at jeg prøver å ta bilder av at ham smiler, det er bare sjeldent jeg får det til.. Dessverre! For det er jo ingenting som er finere enn å se at han smiler.

I går hadde jeg besøk av to venninner, og det var superkoselig! Han fikk til og med noen nye klær av dem, som dere ser på bildene. Alle venninnene mine har så sinnssykt god smak? De er hvert fall i 68, så jeg tenker de passer nå utover sommeren i og med at han nå bruker 62. Ellers var det utrolig fint å se begge to igjen, og håper det ikke er lenge til jeg ser dem igjen. 

Nå senere i dag har jeg tenkt meg ut på en liten tur alene, så derfor skal søsteren min (som jeg er på besøk hos nå) passe ham så lenge. Vi snakkes senere i dag ♥

14 kommentarer
    1. Han er herlig 🙂
      Barn blir ofte usikre når kamera kommer fordi di ikke like godt kan se deg med blikket. En av måtene de kommuniserer på blir borte og derfor blir de usikre.

    2. Om du bruker blits kan det være en grunn. Tviler jo på at du bruker det når du tar bilder av han, men vet jo aldri 🙂

    3. Smile e på bilder kommer etterhvert, allefall når de får se seg selv i kameraet (framkameraet) på tlf for eksempel 🙂 opplevde det samme selv hehe

    4. Kjære vakre Jessica, du er så utrolig sterk og flink! Jeg beundrer deg. Du står på og gir aldri opp. Du gjør det beste for Leo, og du er virkelig en helt fantastisk mamma. Jeg ser opp til deg! Viss folk var som deg hadde nok verden vært ett bedre sted. Vakker, inntiligent, moden, smart og så mye mer! Om jeg bare kunnet hatt ramset opp alt. Det er deg, du jeg snakker om. Fine vakre Jessica, jeg har troen på deg! Forsett sånn videre og du vil være uoppnåelig. Jeg beundrer deg for arbeidet ditt, forbildet mitt. <3

    5. Joda, jeg skal ikke si at det ikke stemmer 🙂 tenkte bare at kanskje han skvatt av det og dermed ikke likte det eller noe i den duren 🙂

    6. Anine: Beklager, da misforsto jeg deg! Er mange som mener at det ikke er bra osv, men det er visst bare en myte! 🙂

      Jo, det kunne vært det, men vi rekker bare å ta frem mobilen/kameraet før han er skeptisk! Det er såå komisk 🙂 nesten så han vet det!

    7. Herregud, er det om fjorten dager Orange is the new black kommer på Netflix?? eller når er det?? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg