DETTE HAR JEG VENTET PÅ!

Inneholder reklamelenker

Hei dere! I dag har vi hatt en rolig dag her hjemme, men jeg har vært ute på litt sommer-shopping! Startet riktig nok forrige uke på nelly.com men har i dag også vært i byen for å kjøpe det siste så vi er helt klar til sommeren her hjemme. Leo er, som dere ser på bildet under, veldig fornøyd med det han har fått hittil! Han ELSKER sommer. Og shopping.

2 store badehåndklær ♥ Solkrem beregnet for små barn med solfaktor 50 ♥ To kluter til å ha med på stranden ♥ 3 sommerbodyer ♥ 2 solhatter ♥ Den ene har dere sikkert sett før? Den fikk han i gave!

Jeg prøver å venne meg til å gå på høye heler (synes det er såå fint spesielt nå på sommeren!) så prøver å gå med det så ofte jeg kan. Elsker i hvert fall disse i sort! Heldigvis klarer jeg å gå på de, for det kan jeg virkelig ikke si om alle skoene som ligger i skapet…

Sko fra nelly ♥ Skjorte fra nelly ♥ Badeshorts til Leo ♥ Sandaler til Leo ♥

Jeg har riktig nok ikke solkrem til meg selv, men måtte sikre meg DENNE sololjen som jeg fikk kjøpt HER. Og after sun i samme merke! De lukter helt himmelsk begge to, og disse har jeg brukt i flere år.

Bikini ♥ Sololje ♥ After sun ♥


Og jeg falt veldig for denne kjolen som dere får kjøpt HER ♥ Ekstremt fin og veldig sommerlig!

Puh.. Jeg kunne sikkert vist dere et drøss av kjoler jeg har kjøpt på nelly, men jeg kjenner at det holdt med et posere-i-kjole-bilde. Nok for i dag!

Håper alle har hatt en kjempefin start på sommeren! Sommerværet her ikke helt på plass enda, men regner med det dukker opp om ikke så alt for lenge. Jeg har ventet så ekstremt lenge på sommeren (Vel… Det har i hvert fall føltes slik ut!) Og nå som jeg har handlet nesten alt inn gleder meg bare enda mer til tiden fremover!

Senere i dag skal Leo og jeg ut på en liten trilletur, og så skal jeg innom ei venninne senere i kveld for å levere fra meg en bursdagsgave. Vi snakkes selvsagt senere i kveld, nå skal jeg nyte litt kyllingsalat med Fredrik før han skal avgårde! 

14 kommentarer
    1. Hei. Som en 33 år gammel tobarnsmor vil jeg bare si du virker både fornuftig og reflektert :). Jeg vil allikevel komme med et lite råd :). Styr unna sololje, du vil ikke angre. Brukte det mye selv i tenårene, og når solskader oppstår i midten av 20 årene er det utrolig kjedelig. Bruk faktor, særlig i ansikt og bryst. Hilsen en som hadde jevn og fin brunfarge, men som plutselig en sommerdag var veldig skjoldete i ansiktet. Ps. Nå er det alltid faktor 30 som gjelder, særlig i ansiktet :). God sommer til deg og dine 🙂

    2. Masse fine ting du har kjøpt 🙂
      Fekk beskjed om at barn under et halvt år ikke skulle bruke solkrem av dei på apoteket. Fordi dei skulle bruke kle som dekte eller ligge I skyggen. Fikk litt sjokk av det sjøl og tenkte bare å gi beskjed 🙂

    3. Anonym: Tusen takk for det! 🙂
      Jaa, jeg fikk samme beskjeden! Men så er det jo ikke til å unngå at de er i solen av og til (selv om vi selvsagt holder oss i skyggen på stranden etc) og da kjøpte jeg med en allikevel 🙂 Er såå livredd for at han skal bli solbrent, min verste frykt!

    4. camilla: Hei Camilla! Så hyggelig å høre at du synes det!

      Takk for et godt råd, og takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar! Det kommer nok godt med her 🙂 Jeg får se til å kjøpe solkrem til meg selv også jeg da!

      God sommer til deg og dine også <3

    5. Ikke solfaktor 50! Barnet mitt ble så solbrent at han fikk 2gradsforbrenning.. Du skal bruke så lav solfaktor som mulig kjære deg. Solfaktor 15 er nok!!! Du skal ungå å ha barnet i solen. Grunnen til at de ikke skal ha solkrem under et år er fordi huden ikke får puste og det kan i verste tilfelle føre til død. Du burde forhøre deg litt mer

    6. Anonym: All info jeg fikk var fra damen på apoteket. Jeg håper hun visste hva hun snakket om 🙂 Jeg gikk faktisk bort til kassen med solfaktor 30 først, men hun mente 50 var bedre

    7. Jeg ville brukt 20-25 spurte om det på helsestasjonen igår <3 bruker man så høy faktor på de små får ikke huden pustet sa de så de anbefalte og smøre ofte med solfaktor 20 🙂
      Likte skoene <3 klem klem

    8. Kjeme fine ting til kjempe fine mennesker!!
      Lurte på om du kunne skrive et blogginnlegg om ferieplanene dine?
      Stor klem.💕

    9. Utrolig fin bikini! husker du hvor den er kjøpt?
      “Måtte” bare kommentere på nytt….
      Ps: Har sendt deg en epost, blir utrolig glad om du orker å lese den!

    10. Se flere har kommentert det med solfaktor på så små. Og jeg har lest mye nå om det da jeg har en liten gutt på 5mnd. De sier helst at man ikke skal smøre og skal man smøre, så smør med solfaktor 20-35 🙂 Jeg har kjøpt ett uv telt som jeg skal ha med på stranda for å prøve å slippe å smøre han 🙂
      http://www.forbrukerradet.no/annet/tester-og-kjøpetips/undersøkelser/solkremtest-2014
      Her har du en link over hvem solkremen som er bra og ikke så bra for voksene og barn! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg