HALVNAKEN PÅ FORTAUET

Hei alle sammen!

Nå har Fredrik, Leo og jeg akkurat kommet hjem fra å ha spist ute. Vi spiste på den samme kafeen som vi spiste for ca et år siden, samme dagen jeg fant ut at jeg var gravid. Det var skikkelig spesielt! Vi var der  når jeg kun var 5 uker på vei, og nå hadde vi med oss Leo og satt på samme sted. Ekstremt god mat og vi koste oss masse!

 

Dette siste bildet er hentet fra min private instagramkonto som dere kan følge meg på HER!

Til overskriften…. Som dere sikkert ser på bildene hadde jeg på meg kjole. Denne kjolen er av sorten som glir opp. Skikkelig også, det fikk jeg erfare i dag. Jeg hadde på meg høye sko, og har fått tidenes skrubbsår så bestemte meg for å ta dem av når vi var på vei hjem fra kafeen. Så da sto jeg der da, på fortauet, jeg bøyer meg ned og kjenner at det begynner å bli kaldt, men tenkte at det bare var vinden som kom. Vinden var det ikke, for å si det sånn.

Jeg kjenner at kjolen er ganske langt opp, og skal dra den ned bak når jeg nesten er ferdig med å få av meg de hersens skoene. Heh, kjolen var langt oppå ryggen min og rumpa mi sto ut og var tydeligvis underholdning for alle de tusen bilene som kjørte forbi. Og ikke nok med det! Skoene mine har snøring så det tar en del tid å få dem av, så jeg hadde jo stått slik i noen minutter. På fortauet. Halvnaken. GUUUD, så pinlig!! 

Det blir lenge til neste gang jeg tar på meg kjole…

4 kommentarer
    1. Så koselig at dere spiste på samme plassen som for ett år siden.
      Åååå, så pinlig. Glad det ikke har skjedd med meg ennå.
      Får håpe det ikke skjer heller.
      Du og din lille familie får kose dere utover kvelden. 🙂

    2. Herreguuuuud så pinlig!!:o
      Kjempe fin blogg du har, det ser ut som at du er en kjempe god mamma for lille Leo, stå på og kjemp deg gjennom de negative kommentarene!:D Jeg heier på deg!

    3. Uuuuff, så utrolig pinlig!! Men jeg må bare si at Leo prinsen er så siiiinnsykt lik deg 🙂 Vakre skapninger!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg