HER SLUTTER DET!

Beklager sene innlegg for tiden! Som dere kanskje vet har jeg mer enn nok å henge fingerene i for tiden! Jeg lover å gjøre det godt igjen med video av den nye leligheten når vi får inn noen møbler

For en times tid siden dro Leo på trilletur i bøkeskogen med tanten min. Som dere kanskje forstår er det dønn umulig å rydde, vaske og pakke med en liten baby som vil ha oppmerksomhet og kos hele tiden! Regner med de koser seg veldig mens vi rydder og driver på her.

Dagen startet for så vidt ganske fælt med 2 mareritt etter hverandre. Haha, du vet du hater edderkopper når du drømmer om å drepe dem! Flått også. Usj, forstår ikke hvorfor jeg drømmer så mye om insekter! Leo sov veldig godt i natt og sov veeldig lenge, så det var godt for både oss og ham. Han har nemlig ikke sovet så mye i det siste!

Som dere kanskje ser gjorde vi det veldig enkelt og bruker vi rett og slett søppelposer i stedet for å måtte dra på kjøpesenteret for å kjøpe nye pappesker! Funker faktisk veldig greit.

Selv om vi bare har bodd her siden Januar så føles det så hjemme her, det er litt merkelig at dette er slutten og at det er nest siste natten i denne leiligheten i dag. Har funnet igjen så mye mens jeg har pakket på soverommet vårt. Det første kjedet jeg fikk i gave av Fredrik helt i starten av forholdet vårt (dere kan muligens se at jeg har det på meg på bildene?), boken jeg skrev i når jeg var gravid med tilhørende bilder fra de første ultralydene (tenk at Leo har vært 5 mm liten?!) og en god del klær. Fant også igjen en del penger i gamle bukselommer og lommebøker, og den følelsen er jo helt herlig! Det er som en gave til meg, fra meg.

Jeg er definitivt ingen flyttemenneske, og det verste marerittet mitt må være å måtte flytte rundt i hytt og pine. Nå blir vi boende i den nye leiligheten frem til vi kjøper noe eget! 

Føler jeg bare blogger om flyttingen om dagen, så skal unnlate det i morgen så dere får en liten pause fra det! Ønsker dere en flott dag, håper den ikke har vært så alt for ille selv om det er mandag!

20 kommentarer
    1. Vi kjøpte hus å skulle pusse opp, ikke lett med barn med sjau samtidig så lykke med besteforeldre som stilte opp da 😁 et tips, gå på rema å spørr etter banan kasser, de får dere gratis 😊

    2. Enten har du får mye slevbruning, tatt sol eller så må det vær skjorta di som får deg til å se så brun ut;) LYkke til med flytting hvertfall:)

    3. Oi!! Det var fryktelig stor fargeforskjell på hånden din på bilde nr. 2! Eller er det bare redigeringen som gjorde at halvparten er solbrun og den andre halvparten er kritthvit?

    4. For en fin brunfarge du har 😍 bruker du noen slags selvbruning? <3 har lett så sykt lenge etter en bra selvbruning med fin farge, og din farge ser helt fantastisk ut!

    5. Hvorfor lyver du om en så liten ting. Selvbruning liksom. Er det så ille å si at du har tatt det? Man ser det på bildene. Stor forskjell på hånda der. Tror neppe det er redigering… Lurer ik meg i hvert fall

    6. Anonym: Hvor har jeg skrevet at jeg ikke har tatt det? Åpenbart har jeg tatt det! Men skillet er ikke så ille som på bildene, det ble sånn når jeg tok på filter (Det vil si; redingering)

      Forstår ikke hvorfor du beskylder meg for å lyve når jeg ikke en gang har skrevet noe om det??? Haha, blir helt forferdelig dumt.

    7. Hanne Marie: Haha åå, så koselig! Det så litt vel mye ut på disse bildene da, men fargen er ikke fullt så ekstrem i virkeligheten, men ble sånn på grunn av skjorten min i neonrosa.

      Jeg bruker Jet Set Sun, og den holder ganske lenge og blir jevn så lenge du lar det tørke uten å røre det.

      Tusen takk for kommentar, fine deg <3 Klem

    8. Haha føler med deg! Har selv brukt selvbruning og neonrosa tskjorte, og DET så ganske så gøy ut på kamera hahah! Også funker ikke selvbruning på siden av hånden min uansett hvor mange ganger jeg prøver så har jeg alltid det største skillet man kan tenke seg haha 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg