JEG TRENGER EN PAUSE

.. Sier jeg til Fredrik mens jeg ser på den nyvaskede leiligheten og de tusen posene med klær, dekorgjenstander og babybamser. Så derfor gjorde vi nettopp det, vi dro ut og innom chinamat-sjappa, før vi deretter dro videre til faren til Fredrik!

Så nå er vi hos farmoren til Fredrik, vi har akkurat spist litt og skal straks spise litt kake og kose oss videre. Leo er kjemperolig og koser seg som bare det! Tror jeg aldri har sett han smile så mye som det han har gjort i dag, og det samme sa tanten min når hun kom innom med han etter en langt trilletur i stad.

Leo sin farfar og ste-farmor har vært i Kroatia og hadde kjøpt med så mye fint til Leo! Masse fine sommerklær. Nå har vi fått sommerklær til Leo av både de og bestemoren hans, altså min mamma. Tror neppe vi trenger å gå innom en babyklær butikk på en god stund, for å si det sånn!

I morgen kommer min beste venninne, mamma og lillesøsteren min! Gleder meg ♥

8 kommentarer
    1. skal ikke hun venninen din med bloggen yttma.blogg.no blogge mer ? går inn av og til men er så og si aldri ett nytt inlegg. er så spent på om hvordan det går med henne og babyen og om hun har født. Vil lese!!

    2. Jeg venter en liten babis i januar og er helt opphengt i navn. Sarah og Jenna står på førsteplass, og så at du også hadde Jenna på listen din. Hva synes du om det navnet nå? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg