JEG GIR OPP

Dette går ikke lenger.

Jeg har prøvd å skifte deg ut, men det viser seg at alle er som deg. Nei, alle blir som deg.

Jeg har vært tålmodig, jeg har behandlet deg bra, men allikevel ender det opp som dette. HVER bidige gang. Tror du ikke det er slitsomt for meg? Tror du ikke jeg blir oppgitt? Jeg skjønner ikke hva jeg har gjort deg som gjør at det alltid blir som dette. 

Jeg har prøvd alt. Jeg har strukket meg langt (bokstavelig talt) for å få dette til å funke. Men nei, det hjelper ikke.

 

(Liten forklaring på hvorfor håret mitt ser ut som et fuglereir: Jeg har tydeligvis pakket ned børsten min. Nederst i flyttetingene. Jippi..)

Nå har jeg bestemt meg for å kaste deg ut. Ja, du hørte riktig. Jeg har nemlig fått nok av deg.


Du klarer jo pokker meg ikke å gjøre nytte for deg uansett, din dumme lader…

14 kommentarer
    1. Synes bloggen din er fin å lese, og forstår at overskriftene må fange oppmerksomhet, men synes det blir litt mye i lengden. Alle overskriftene er jo så dramatiske, og de henger så vidt sammen med innlegget. Kanskje ha en og annen mindre dramatisk overskrift innimellom? Hver gang jeg ser overskriftene dine nå tenker jeg bare “hun har sikkert tatt på feil sko” eller “det er slutt mellom maskaraen og henne, fordi den har tørket”. Mister litt leserglede av overdramatiseringen 🙂

    2. Sara Josefine: Det er da ingenting å beklage for, jeg forstår det veldig godt. Skal prøve så godt jeg kan! 🙂

      Må allikevel ha litt slik, da jeg må holde bloggen gående og det er vanskelig på sommeren når de aller færreste sitter inne foran skjermen. Dette er tross alt jobben min, og inntekten min avhenger av den 🙂

      Klem

    3. Det forstår jeg, og jeg bruker også overskrift som et virkemidel. Men jeg tenker du vil tjene på å ha overskrifter som samsvarer mer med innleggene og som gir et mer reelt itrykk av hva innleggene handler om. Det er derfor jeg påpeker det.
      Jeg forstår de er vansklig, og du ligger høyt på listen så du gjør jo noe rett (Y) Lykke til 🙂 Klem

    4. Nå syns jeg faktisk også det med overskriftene ble litt mye, men du er morsom, kanskje du kunne prøvd å gjøre overskriftene mer morsom? OG jeg er så enig, haaater iphoneladerene mine over alt på jord, men jeg må nesten leve med dem for å kunne å strøm på mobilen

    5. Du er seriøst den beste bloggeren. Alle innleggene dine skremmer vettet av meg, du gjør det å lese så interessant med overskriften 😍😍

    6. Åååh❤️ Elsker overskriftene dine!!!😍
      Dem gjør att jeg bare MÅ lese videre👍🏼
      Du er en fantastisk blogger!❤️
      Stå på videre👌🏼❤️
      Elsker deg,bloggen din og din lille,men NYDELIGE familie😍👍🏼

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg