HER SKAL VI BO!

Åh, tenk det! Nå er vi endelig inne i leiligheten, og skal snart begynne å flytte ting inn. Jeg tror det var enda finere her enn jeg husket det fra sist, faktisk…

 

Vi har akkurat skrevet kontrakt, vi har blitt vist litt ordentlig rundt, og nå gleeeder vi oss vilt til den nye hverdagen her! Leo er for øyeblikket hos bestemoren sin, men kommer hjem hit senere i kveld når ting er litt mer på plass. Vi har nemlig en god del å bære inn, selv om vi ikke skal ta riktig alt i dag.

Jeg er helt i lykkerus. Lover å oppdatere dere bedre senere i kveld, men nå skal et lass med klær, dill dall, og babyting inn dørene her. Håper dere får en kjempefin ettermiddag ♥

11 kommentarer
    1. Så utrolig fin leilighet. Håper dere kommer til og trives. Jeg synes sentrum i Larvik er litt vanskelig og bo i. Fint sted men trives best litt utenfor. Ikke alle de bakkene.

    2. Ser ut som et veldig trivelig plass. Har akkurat kjøpt leilighet selv sammen med samboeren min, men overtakelsen er ikke før 15.september. Skal bli godt å få noe eget og ikke bare leie. Nå bor vi 50/50 hos mine og hans foreldre…
      Ønsker dere en fin dag i det flotte været!

    3. Gleder meg til å se mer fra den nye leiligheten!
      Jeg har et spørsmål.. Vet dette kan høres slemt ut, men håper at du ser at jeg er genuint nysgjerrig. Jeg kom plutselig til å tenke på at det er noen småting man ikke får gjort før man er 18 (eller ha underskrift), feks. skaffe seg pass. Kan du ikke skaffe pass til Leo da? Eller? hehe. skjønner det er litt teit spørsmål, men får man enkelte rettigheter, som gjør at man er mer myndig når man får barn, selv om alderen ikke tilsier det? Skjønner at dette ble litt rotete, og jeg kunne jo alltids googlet det, men hyggeligere å ha en dialog med deg (så lenge jeg ikke fornærmet deg da).

    4. Så flott farge på veggen! Men jeg må bare spørre, bilde nummer to? Er taket i leiligheten veldig høyt eller er du bitteliten? Mener det IKKE slemt, altså, barne lurer 😛

    5. Så fint det ser ut! Hvor stor er leiligheten? 🙂 Får dere hjelp hjemmenifra, eller hvordan har dere råd til alt? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg