FAMILIEBESØK

Hei dere!

I dag har vi hatt besøk av familien min. Søstrene mine og moren kom bort og lagde deilig middag, og så spiste vi sammen! Kjæresten til søsteren min var også med. Vi manglet bare pappaen min!


Og SJEKK det bilde jeg fikk av Leo da, dere!! Den slipper du ikke unna, Fredrik 😉

Ellers var vi en liten tur nede i hagen hos kusina mi i går kveld! Det var veldig koselig. I dag sto jeg opp fryktelig sent og Leo hadde allerede vært våken i noen timer med Fredrik når jeg omsider fikk dratt meg selv opp av senga. Ellers er været ganske dårlig, selv om temperaturen er veldig god ute! I går gikk jeg faktisk i kort kjole uten å fryse! Da fikk jeg sommerfølelse, endelig!

Håper dere har hatt en like fin dag som det vi har hatt! Ønsker dere en flott lørdagskveld, så snakkes vi senere ♥

8 kommentarer

Siste innlegg