FOR ET SLIT..

Åh.. Endelig er det ferdig! I dag har vi vært i den gamle leiligheten for å rydde ut det aller siste, samt vaske skikkelig gjennom! Skal man først gjøre ting, så skal man gjøre det skikkelig – derfor tok det litt tid, for å si det sånn. Og om ikke jeg våkner med krampe i armen i morgen tidlig etter all skrubbingen i dag, ja, da må det være noe alvorlig galt!

Uansett var det veldig deilig å bli helt ferdig der inne! Jeg er sikker på at de neste som leier der kommer til å være like fornøyde som vi var. Jeg ble faktisk skikkelig glad i den leiligheten! Dumt den ikke var litt større…

 

 

Nå kom vi nylig hjem fra nattbyen her i Larvik sentrum. Det er nattåpent, så vi dro med min pappa og lillesøsteren min for å kikke litt! Vi var innom et par kafeer, og gikk i grunn bare litt rundt. Det var praktisk talt helt umulig å komme seg gjennom folkemengdene med barnevogn, så derfor ble det en relativt kort visitt. Det er det eneste negative! Og så morsomt at noen av dere kom bort for å hilse på oss når vi var i byen! Dere er så utrolig hyggelige alle sammen 🙂

Ellers har jeg kjøpte babybørste til Leo i dag. Jeg fant bare i plastikk, men jeg ville så gjerne ha i sølv! Er det noen som vet hvor man kjøper det? Jaja, uansett – Leo eeelsker når vi børster håret hans! Han smiler og koser seg og gir veldig uttrykk for at han liker det. Jeg kjøpte en tannbørste i samme slengen, det kan umulig være lenge til at den ene tannen hans er ute nå!

Så nå sitter vi hjemme igjen etter en lang dag med familie! Uten internett, uten tv, og kun Leo, Fredrik og jeg. Dette blir en fin kveld! Vi snakkes i morgen ♥

9 kommentarer
    1. De selger sølvbørste og kam på barnashus 🙂 Merket mamamas og Papas. Er utrolig glad i våres 🙂

    2. åå, den leiligheten så jo fin ut! Og den nye er sykt fin! Jeg lagde meg blogg igår. Hadde vært gøy om du bare sjekket innom kjapt. Er fast leser hos deg og du er et godt forbilde 🙂

    3. Skal du ha i sølv må du nok på en gullsmed. Det koster veldig mye da. Du kan jo ønske deg til dåp 🙂

    4. Er Leo et hundenavn? og kan leo krabbe? Ikke ment frekt, jeg er fast leser og elsker bloggen din! 🙂

    5. Anonym: Et hundenavn kan vel være hva som helst, jeg har jo hørt om folk som har kalt hunden sin Jessica uten at det er et hundenavn for meg 🙂 Leo kan ikke krabbe enda nei! Tusen takk for det <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg