DET BESTE MED Å VÆRE MAMMA..

..Er å våkne opp til en liten gutt som ikke klarer å stoppe å smile! Noen ganger så skulle jeg ønske at dere kunne se oss om morgenen, for slik var det nemlig i dag tidlig. Fredrik fikk sove litt ekstra, og Leo og jeg hadde litt kvalitetstid! Noe så herlig.

I dag har vi egentlig tatt ting rimelig rolig. Jeg gikk ned til leiligheten moren og faren min leier her i juli i dag tidlig, og spiste litt før de dro avgårde på museum en tur. Jeg fikk jobbet litt, før vi etter hvert dro ned på sanden på bryggen for å spise litt mat. Herlighet så god mat de har der!! (Ikke sponset)

Som dere kan se er etterveksten min rimelig ille nå, det er virkelig en ulempe med å ha så forferdelig mørkt hår! Jaja…

Med tiden dro vi hjemover, og jeg kom hjem til Fredrik og leiligheten nå for en og en halv time siden. Siden har vi kun slappet av og jeg har fått unnagjort litt smårydding, noe som alltid er positivt.

Ellers ligger Leo og sover nå, han har sovet en stund og det tror jeg virkelig han har trengt! Han er faktisk blitt så stor nå. Det er noen ganger det går opp for meg at han er så stor, og da sitter jeg litt småskremt noen sekunder. Han kan jo ikke noe for at han vokser så fort, og dessuten er det jo bare bra!!

Nå snart skal jeg tvinge med meg Fredrik til byen en rask tur før vi drar nedover til foreldrene mine igjen. Vi snakkes!

3 kommentarer
    1. Er utrolig herlig med de små, gutten min er 7 måneder og sier maama, selvom han selv mest sannsynligvis ikke ser sammenhengen så er det så utrolig nydelig! Hvis han er våken og liggi en stund, hører jeg plutselig maama, og da løper jeg inn og møtes med verdens herligste smil! Men nå er tennene på vei ut så er del sutring men :p

    2. Hei 🙂 du er virkelig utrolig flink med Leo, virker som han har det så godt hos dere! Jeg har selv en datter på 3 mnd, og er 19 år selv. Hun har desverre kolikk og det er s uffatelig slitsomt noen ganger. Men noe som er bra, er at hun sover godt om natten, men litt dumt at hun kun vil sove inntil meg. Lurer litt på om du vil fortelle litt om Leo sine soverutiner, om natten, og eventuelt om han har kolikk? Har ikke lest noe særlig om akkurat dette!
      Men stå på, du er sterk 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg