HVA HAR JEG GJORT?!

Hei dere!

Gjett hva jeg har gjort i dag? Jeg skal gi dere et lite hint;

Back to black! Eller, ja, ikke helt black da. Det er ganske brunt noen steder, men jeg fikk til å lage lyse striper i håret i tillegg. Hvordan? Haha, jeg kjøpte for lite hårfarge! Noen steder så det faktisk litt hvittgrått ut, og det var jo grått hår jeg ville ha i utgangspunktet når jeg bleket det for en stund tilbake.

Beklager dårlig bildet! Skal få tatt noe bedre senere. Solen kom skikkelig frem så jeg vil ikke klage heller! Hva synes dere da? Jeg er såå fornøyd selv!

Nå er vi ute hos moren til Fredrik, altså Leo sin farmor, og vi har grillet på terrassen hennes og slappet av. Tidligere i dag har vi kun vært hjemme ettersom det har regnet og til tider tordnet! Gud, jeg hater torden – men det gikk heldigvis fort over.

Jeg føler sommeren har gått så ekstremt fort hittil! Det er jo bare litt over en måned til Fredrik skal begynne som lærling og jeg enten skal begynne på deltidsstudier på skolen eller på nettstudier og gå hjemme med Leo. Jeg var egentlig helt sikker for jeg kom på at det betyr at jeg må sende Leo i barnehagen når han er så liten.. Synes det er så vanskelig! Men heldigvis blir det studier på meg uansett, hjemme eller på skolen. Gleder meg!

Dessuten tenkte jeg å høre dere om det er noe dere lurer på, og om dere kan kommentere under slik at jeg kan lage et innlegg med svar på det dere lurer på! Jeg synes det alltid er like morsomt å svare på spørsmål fra dere. Håper dere har en super kveld videre, så snakkes vi!


 

Følg meg på instagram ved å klikke HER ♥ Følg mammasom16 på facebook ved å klikke HER

16 kommentarer
    1. Hvilke andre guttenavn enn Leo vurderte dere?
      Hvor gammel tror du Leo kommer til å være når han begynner i barnehage?
      Har du vært i mange land?
      Skal dere reise noen steder i nærmeste framtid?
      Hvor gamle er foreldrene dine (besteforeldrene til leo)?
      Leser familien din bloggen din?
      Hva synes du om Fredrik sin spilling?
      Hva har vært de beste kjøpene dine til Leo (barneutstyr, kjekke ting å ha osv.)?
      Hva har vært de mest unødvendige tingene du kjøpte da Leo ble født?

    2. Hvor mange barn vil du ha totalt?
      Topp tre jentenavn?
      Hvis du får ei jente neste gang, hva vil du at henne skal hete?
      Hvis det neste barnet ditt ble tvillinger, og det ble en av hver. Hva ville du kalt dem?
      Har dere nok soverom i leiligheten hvis det eventuelt skal komme En til hos dere?

    3. Kos dere masse 🙂 <3
      Husk å komme innom på lørdag, hilsen for evig din, -Katrine 🙂 - (www)(.)tonightshow(.)blogg(.)no

    4. -Hvordan har utviklingen til Leo vært fra han var født, frem til siste kontroll? Høyde vekt. Gøy å sammenligne, har selv en kar på snart
      3mnd som er over 69
      cm og 6650g. Lang og tynn, helt perfekt😍
      -Skal Leo døpes? Hvorfor, hvorfor ikke

    5. Hvordan møttes du og fredrik?
      Har dere gått på barneskolen sammen?
      Hvilke andre gutte navn enn leo liker du?
      Leo er så søøøt❤👌😍
      Skal dere døpe leo??
      Hva har du tenkt å jobbe som??❤

    6. Hei, kan du lage en liste over dine favoritt baby butikker?
      Ps. Liker bloggen din veldig, er fast leser!

    7. Hvorfor er det sånn at du “sender” Fedrik avgårde på lan, men du alltid har med deg Leo når du gjør noe, og er med venninner? Syns bloggen din er flott, men har reagert litt på akkurat det. Du virker så opptatt av likestilling og gå mot den stereotypiske unge moren, men det virker som at Fredrik slipper unna mye mer enn deg. Du ammer jo heller ikke, så ser ingen praktisk eller åpenbar grunn. Dette er ikke kritikk, bare ren nysgjerrighet 🙂

    8. Margrete: Hei! Forstår godt at du lurer, for har sett selv at det har blitt fremstilt litt sånn 🙂 Fredrik og jeg er like mye ute, men jeg nevner det ikke så mye når jeg er ute for da har jeg mest sannsynlig allerede postet et innlegg eller forhåndsskrevet et. Så det er ikke bare han, altså! 🙂

      Veldig hyggelig at du følger med da! Ha en fin dag videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg