VI HAR BESTEMT OSS.

Hei alle sammen!

Nå i dag er faktisk formen bedre, og det kunne ikke ha passet bedre heller! Med noen få dager igjen til barnedåpen har vi ikke mangel på ting å gjøre her hjemme, og det har blitt litt kaos her de siste dagene. Men, er det ikke slik det skal være når man skal stelle i stand til dåp da?

Jeg tenkte å lage noen cupcakes til dåpen med blå smørkrem og hvit sjokoladepynt, hvis det er noen som selv skal ha dåp i nær fremtid kan jeg sikkert lage en liten oppskrift? Uansett, jeg skal prøve å ikke snakke meg bort her!

Det blir nok en stund til neste barnedåp, men Fredrik og jeg har bestemt oss for at neste baby kommer når jeg er ferdig med videregående og Fredrik er ferdig med lærlingtiden. Det vil si, 3 år. Jeg ønsker å være et forbilde for barna mine og å vise at utdanning er viktig, ikke bare si det. Håper uansett at jeg fortsatt har bloggen neste gang, for det hadde vært så morsomt å dele svangerskapet nr 2 med dere også!

Og må bare takke så masse for alle fine kommentarer i forrige innlegg. Dere er best! Hvis du ikke allerede har nominert bloggen min til årets prisutdeling kan du gjøre det HER. Jeg fikk spørsmål om hvilken kategori jeg ville inn i, og det aner jeg faktisk ikke. Hva synes dere da? Årets nykommer? Hm, ikke vet jeg.

Håper dere har en super kveld!

 

 

21 kommentarer
    1. Ha masse lykke til med dåpen
      Digger bloggen din veldig
      Leo er jo bare så skjønn og herlig
      Er sikker på at du er en fantastisk god mor for han
      Er fast leser av bloggen din 😊🍼
      Stå på videre

    2. Ville bare si at jeg gleder meg hver gang til å lese innleggene dine som så godt som alltid innfrir til forventningene 😀 Det er ikke en selfølge! Du er ei herlig jente 🙂 Lykke til med skolen og dåpen 🙂

    3. Leo kommer til å bli en gutt fylt av kjærlighet <3 ser innom bloggen din minst tre ganger om dagen for å sjekke etter nye innlegg. Digger deg <3

    4. Liker innleggene dine :). Har fulgt deg lenge. Synes du skriver utrolig bra 🙂
      Har nominert deg/bloggen din 🙂
      Lykke til med Dåpen 🙂

    5. Er ikke du litt liten til og ha barn nå du ser danse onng men men du er kjempe pen og Leo er så søt 😂❤️💋

    6. Bør vel kanskje bli ferdig med en utdannelse, bortsettfra videregående skole. Videregående e jo bare skole som gir dæ mulighet til å faktisk ta en utdannelse 😉 bare en tanke.

    7. Leo er superduper god og nydelig! Høres ut som et god i de med
      Barn etter videregående:-) mange har utdannelse ferdig nesten da
      Og jeg er sikker på at du blir en like god mor for den babyen som
      Du er til Leo! Stor fan og elsker innleggene dine!<3 lykketil<3

    8. Anonym: Joda, men når jeg har kommet i gang så tenker jeg at det er lettere å fullføre om vi skal ha et barn til da 🙂 Jeg vet jo med meg selv at jeg kommer til å fullføre utdanningen min, men da er det også kanskje lettere for andre å tro på også – hvis jeg hvert fall har begynt.

      KLem!

    9. Synes det høres lurt ut å få barn nr 2 når du er ferdig med vidregående. Da blir ikke aldersforskjellen mellom Leo og hans bror/søster for stor

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg