DEN STORE DAGEN!

Endelig er den store dagen her! Dagen vi har ventet på såå lenge! Dåpsdagen til Leo.

Åh, for en fin dag det har vært hittil. 

Vi startet dagen i kirken klokken halv 12, da startet gudstjenesten og selve dåpen til Leo. Det var utrolig koselig, og Leo koste seg og smilte så mye! Når presten sto og snakket til Leo når hun døpte ham så gjorde han ikke annet enn å smile det bredeste smilet han hadde! Jeg klarte ikke å la være å smile som bare det selv, for et herlig øyeblikk!

Han har ellers sovet litt og slappet helt av. Tror han er ganske trøtt, så han sovner nok igjen ganske snart. Det tar på å være dåpsbarn!

Vi har (som jeg har skrevet gjentatte ganger her inne) skrevet om at det er holdt i ganske gamle lokaler. Derfor var stolene, unnskyld meg, ganske stygge, og jeg fikk litt panikk da jeg faktisk trodde de hvert fall ikke var grønne (!) Jeg begynte å søke etter stoltrekk, og prøvde iherdig å finne noen jeg kunne låne eller leie. Jeg kom over en side hvor jeg fikk stoltrekk med blå bånd som jeg kunne bruke til dåpen. Og som dere ser, så utgjorde det en stor forskjell! Det ble så mye mer pyntet, og var virkelig prikken over i’en når det kom til pynting.


Til mat hadde vi tapas (eller utradisjonelt koldtbord, det går for det samme) Maten var helt fantastisk. Det var moren min og fadderen til Leo som sto for maten, og den var virkelig over all forventning!

Hva synes dere om bordene da? Jeg ble så utrolig fornøyd selv! Og var ikke lille Leo bare helt nydelig i dåpskjolen sin? Herregud, jeg lurer på hvor mange ganger jeg har nevnt hvor nydelig han er i dag til alle her! Vi er så stolte!

Nå skal vi straks begynne å spise kaker! Håper dagen deres har vært bra. Bilder fra kakebordet kommer senere i dag! 

Klem

15 kommentarer
    1. wow, må virkelig si jeg er imponert, ser ut som om dere har hatt en flott dag og maten så bare nydelig ut.

    2. Waw for en flott dåp dere har ordnet i stand for Leo. Jessica du har virkelig vært flink og jeg regner med at du har fått litt hjelp:). Blir jo sulten av å se både mat og kaker. Hjertelig tillykke på denne viktige dagen. Leo er skjønn.

    3. Selv på dåpsdagen hans måtte du skrive et bloggeinnlegg og reklamere for noe?
      Hva med å holde noe hellig?

    4. Hvorfor brukte dere deres navn på bordkortene? Eller er det deres navn dere blir vil at Leo skal kalle dere istedenfor mamma og pappa? Jeg bare lurer, syntes det såg litt spesielt ut, men om dere vil bli kalt etter detes navn er jo det deree valg 🙂

    5. Så fantastisk at dere har klart alt dette, ser ut som det er veldig mye jobb. Gratulerer så masse! Setter pris på at du oppdaterer så ofte. Det er som regel alltid noe nytt å lese når jeg klikker meg inn på bloggen din igjen. Supert 🙂

    6. Gratulerer så mye med dåpsbarnet!
      Nydelige Leo<3
      Så kjempefint dere har gjort det! Dere er flinke!
      All grunn til å være stolte av både Leo og dere selv! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg