ALENE MED LEO!

Skjønne Olivia! 

Hei dere! Jeg kom for ikke så lenge siden hjem fra butikken, og før det var jeg en tur i Sandefjord med Marita og datteren hennes som er noen dager eldre enn Leo. Det var superkoselig. Vi spiste på jordbærpikene, koste oss med barna, og det ble selvsagt også litt shopping på lillegutten her. Det ble en kjempefin vest til Leo i dag! Ja, samt noen kluter og et nytt helseteppe. Jeg skulle egentlig kjøpe flere sengesett, men jeg fant ingen jeg likte kjempegodt – så da lot jeg likså godt være.

Helt siden jeg dro ut i dag tidlig har jeg vært alene med Leo, og jeg merker at det krever sitt med en liten som i tillegg er i gang med å få enda flere tenner. Jeg tror vi glemmer hvilken enorm jobb alenemødre gjør, og jeg vil gi alle alenemødre et lite ekstra klapp på skulderen i dag! Altså, jeg klarer meg jo helt fint alene med Leo, men som sagt, det krever sitt! Jeg blir derfor litt fornærmet når jeg hører noen påpeke at jeg utenom ferie “bare går hjemme” for det er ikke bare bare å være alene med en liten baby.

Det har ikke føles ut som mandag i dag, men det har uten tvil vært en fantastisk mandag! Nå skal jeg lage meg litt hjemmelaget kyllingsuppe og veldig straks få lille Leo i seng. Håper dagen deres har vært bra!

– Hvis du liker bloggen hadde det betydd enormt mye å bli nominert til årets prisutdeling for bloggere! Nominer meg ved å klikke HER

6 kommentarer
    1. Skal du begynne på skolen nå etter ferien? Hvorfor/ hvorfor ikke? Kan du skrive et innlegg om dette? 🙂 husker jeg leste at du har søkt deg inn 🙂

    2. Hei, Jessica 🙂
      Kunne du kanskje skrevet noe om ting som er kjekt å vite om man velger å bli forelder i ung alder? Leo er så skjønn, man får bare lyst på barn når man ser så søte små
      Hilsen fra Natalia

    3. Hei, Jessica♥
      Elsker og lese om deg , Leo og Fredrik nominerte deg 2 ganger du har en så kjønn liten gutt du er bare så flink til og være mamma♥lig Hilsen Anastaia

    4. Kunne du hatt litt flere bilder fra dåpen? Kanskje litt fra lokalene generelt, Leo med sine faddere eller noen bilder av foreldrene deres med Leo, generelt en del bilder fra dåpen? 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg