EN GOD START PÅ DAGEN!

Hei alle sammen!

Nå har vi akkurat spist herlig frokost med døren ut til hagen åpen og med fantastisk vær ute! Det er på dager som disse jeg skulle ønske at vi hadde hagemøbler, men det har vi i hvert fall innen neste sommer.

Vi sto opp klokken 9 i dag, og på en måte var det veldig deilig ? på en annen måte var det litt slitsomt! Det ble ikke kjempe mye søvn på meg i natt heller, men det skal jeg fint klare å leve med!

Dette var første gangen vi faktisk har spist frokost sammen rundt spisebordet vårt, og det skal det absolutt bli mer av fremover! Det var utrolig koselig, og Leo smilte og koste seg han også (til tross for at han så all den deilige maten stående på bordet og måtte nøye seg med bare melk!)

 

Dette skrev jeg klokken halv elleve, fordi plutselig fikk vi besøk av noen som skulle intervju oss! Det gikk veldig bra og jeg gleder meg til dere får lese det. Nå skal jeg fortsette å pakke her før Leo og jeg tar turen ned tog stasjonen og videre til hjembyen min, Gjøvik!

 

11 kommentarer
    1. Å være et barn eller å være voksen, har mer om sinnstilstand enn alder. Jeg synes Jessica virker veldig moden. Jeg kjenner langt flere i 40-åra som oppfører seg som barn, i forhold til unge mødre som er barn. Når man får et barn modnes man, det er det ikke tvil om. Du oppfører deg som et barn når du kommenterer slik, betyr ikke at du er voksen bare du er en viss alder. Alle bloggere som er kjent blir intervjuet. Jeg synes da det er langt mer interessant å lese om Jessica sine tanker om det å være ung mor, enn feks Sophie Elise. Ettersom jeg venter barn selv leser jeg og interesserer meg for mammablogger, andre leser rosablogger fordi de er mer opptatt av klær, sminke osv. Man leser jo det som interesserer seg selv. Så når du kommenterer på en mammablogg regner jeg med at du liker bloggen? Jeg hadde ikke kommentert på en blogg som ikke interesserer meg uavhengig om jeg synes bloggeren skriver noe jeg ser på som idioti. Det er da ikke min plass å fortelle hva hver enkelt skal skrive eller interessere seg for. Derfor regner jeg også med at du ikke kommer til å lese intervjuet, jeg derimot vil det. Jessica stiller da ikke opp for å rette oppmerksomhet på seg selv, men å snakke om det livet hennes dreier seg om, nemlig å være ung mor 🙂 Håper at man kan slutte med disse negative ladede kommentarene.

    2. Hvorfor i alle dager være så spydig?? “Du burde ikke hatt barn” hvor kommer det fra? Hvem er du til å dømme? Ut i fra dine synspunkter og modenhet håper jeg du selv ikke har barn og ikke kommer til å få det med det første. Barn trenger modne rollefigurer som dem kan se opp til. Personer som bryr seg så sykt mye om andres liv at de trenger å slenge dritt er virkelig ikke noen god rollemodell. Det er slike som deg som gjør at vi til stadighet sliter med mobbing her til lands. Se å voks opp! Har du negative meninger ås hold dem for deg selv. Du kan vel også se at hun gjør en god jobb, så dum kan du nå ikke være. Ofte er de yngre mødrene bedre enn de som velger å få veldig sent. Å som hun andre sa så er det ekstremt mange eldre også som aldri skulle hatt barn, men igjen, hvem er vi å dømme… RESPEKT er et fint ord og et fint utgangspunkt å begynne med….

    3. Hei! Jeg ser du skriver at han må nøye seg med bare melk- jeg fikk beskjed på helsestasjonen at når man gir mme så burde man introdusere fast føde ved 4 mnd alder? Har du fått annen beskjed, eller velger du bare å vente? Dette er ikke kritikk, jeg blir bare så forvirret av hva man skal forholde seg til.. 😏

    4. hei. jeg la bare merke til en liten ting som jeg reagerte på og det er det at du hadde vippestolen på bordet… dette er ikke bra.. tenkte bare å si i fra til deg 🙂

    5. Susann: Hei susann! Det skjønner jeg godt at du reagerte på, for det ser kanskje litt voldsomt ut! Men vi satt ved bordet hele tiden og passet på, og vi går aldri fra ham! Er så livredd for at han skal falle i bakken at jeg sitter omtrent å holder han i hånden hele tiden 🙂 Men vi gjør altså ikke det hele tiden!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg