LEO ER 5 MÅNEDER GAMMEL!

I dag er vårt vakre lille mirakel 5 måneder gammel, og jeg føler meg plutselig litt gammel her jeg sitter.

Det er rart å tenke på at du har blitt så stor allerede, på så kort tid. Du veier nå over det dobbelte av hva du gjorde når du var født, og du har blitt så lang at det ikke er lenge til vi ikke kan bruke dypvognen lenger. Tenk, så rart!

Jeg nevner det ofte, men det er helt sant: Tiden går så ufattelig fort med barn. Det er så mye jeg vil lære og vise deg, og jeg føler nesten at tiden blir knapp om det fortsetter i dette tempoet.

Nå viser du større skepsis hvis vi er blant ukjente mennesker, og blikket ditt faller ofte over på de du kjenner aller best: mammaen og pappaen din. Du er ikke egentlig “lille” Leo lenger, men samtidig er du jo fortsatt liten!

 Du er nysgjerrig, aktiv, og alltid veldig blid! Du har blitt utrolig sterk i ryggen din, og alle vi har snakket med tror du kommer til å gå før du fyller 1 år. Vi gleder oss til å se!

Ingenting er mer koselig enn å ha muligheten til å tilbringe hver dag med deg, sørge for at du har det bra, og å leke og kose med deg. Nå er det heller ikke lenge til du skal ta neste vaksine, og jeg tror jammen meg at jeg gruer meg mer enn du gjør.

Gleder meg til alle måneder fremover med deg og den flotte pappaen din! Vi føler oss så heldige som får muligheten til å se deg vokse hver eneste dag.

5 kommentarer
    1. Hvor lang er han? 😀 Har en jente på samme alder og hun er kjempe lang for alderen, haha 🙂 Lang og slank.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg