FAMILIEDAG


Hei alle sammen!

I dag startet dagen vår relativt tidlig, og vi koste oss og slappet av før vi dro på stranden med moren til Fredrik og flere fra hans familie! Vi grillet og koste oss, og Leo fikk massevis av oppmerksomhet og kos!

Det ble ingen bading på oss, jeg orket ikke og det gjorde heller ikke Fredrik. Noe jeg i grunn angrer litt på nå, for nå er det så ufattelig varmt her inne! Neste gang…

Vi duppet de små føttene til Leo i vannet for å se hvordan han reagerte, og det likte han ikke noe spesielt godt! Han pleier jo å elske å bade hjemme, så jeg ble litt overrasket. Det handler helt sikkert om at vannet var litt kaldere her, og at det var i ukjente omgivelser for ham. Været har vært helt strålende det også, og plutselig føles det ut som sommer.

Sa jeg forresten at Fredrik og jeg har vært sammen i 1 år og 11 måneder i dag? Vi skal i hvert fall straks hjemover nå, og det blir nok en rolig og stille kveld for oss! Deilig blir det også, etter den lange dagen. Håper dere har hatt en bra helg!

FØLG MEG PÅ FACEBOOK VED Å KLIKKE HER – FOR YTTERLIGERE OPPDATERINGER OG BILDER!

4 kommentarer
    1. Hei. Jeg vil gjerne at du skriver om hvordan du kombinerer skolen(nettstudiet) og barn.
      Det virker som du har mye fritid med soling på stranden eller byturer med kafetur.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg