ENDELIG FÅR DERE SE!

 

Hei dere! Og takk for at dere er så tålmodige og snille! Åh, for en kamp jeg har hatt mot pcen i dag! La oss si det på denne måten.. Jeg startet med opplasting av bilder klokken 16:45…… Og nei, jeg tuller ikke! Men jeg skulle ønske jeg gjorde det..

Uansett! Humør: TRØTT. Det samme er Leo, så han sover litt i vognen sin og har brukt ettermiddagen på å kose med pappaen sin. Okei, nå må jeg ikke snakke meg bort! Endelig fikk jeg vist dere soverommet vårt, og ja, det er litt trist og kjedelig. Vi har ikke kjøpt så mye enda, men det blir bedre og mer møbler og dekorgjenstander for hver dag som går nå! Jeg har nemlig hatt litt (mye) dårlig samvittighet fordi videoen av leiligheten er så forsinket! Men fortvil ikke, for den kommer etter hvert og da regner jeg med at det er fullt møblert her også. Enda bedre!

Nå får jeg straks besøk av min høygravide venninne Marthe, og jeg gleder meg sånn til å se henne igjen! Det kommer flere innlegg i kveld ettersom dette var såpass forsinket, så følg med 🙂 (Oppdatering; pcen gikk akkurat til et visst sted, så derfor kommer det et ekstra innlegg i morgen istedenfor! Beklager så mye, og håper kvelden deres har vært bra til tross for mangel på et blogginnlegg fra min side!)

Klem

 

8 kommentarer
    1. Du er veldig flink❤, liker veldig godt hvordan du har inn redet rommet, fekk litt inspirasjon❤👍, lurer på hen du he kjøpt det kvitte bordet i hjørne❤❤,
      Ha en fortsatt fin dag pena❤😀👍💖

    2. Så utrolig fint <3 hvis di vil ha tre soverom kan man evt sette opp et vegg sånn at det blir to soverom??

    3. Dere skulle fått opp en svær og lekker hodegavel over senga! Det hadde gjort rommet helt fantastisk pent :D:D:D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg