BABY COMING SOON!

Endelig får jeg oppdatert dere her, takket være tanta mi. Og det er (dessverre) ikke jeg som har en baby på vei! (selv om jeg skulle ønske det av og til)

I går kveld hadde Leo og jeg besøk av min gode venninne Marthe, som dere sikkert husker? Nå er hun høygravid og ikke lenge fra å møte den lille jenta si. Jeg gleder meg så ufattelig mye selv også! Jeg vet at hun blir verdens beste mor for sin nydelige datter, Olivia!

– Fant igjen noen av klærne som Leo aldri fikk brukt når han var nyfødt!

For ikke å glemme at Leo får seg en liten lekekamerat, og muligens en fremtidig kjæreste? Haha! Vi snakket en del om at det er så rart at det blir så stor forskjell mellom dem når datteren hennes kommer, men når de vokser opp så er jo 6 måneders aldersforskjell ingenting. Rart at det kan være så forskjellig!

Vi gikk en tur på butikken for å kjøpe oss litt godis, og det ble for første gang på lenge iskrem på meg! Har dårlig samvittighet enda… Men man må få lov til å kose seg av og til! Dessuten har jeg vært så utrolig flink til å spise sunt i det siste at jeg fortjener det litt.

Snakkes etterpå!

Klikk forresten på den grønne sirkelen under for å nominere bloggen min til årets prisutdeling for bloggere! Det hadde betydd sååå mye!

Vixen Blog Awards nominasjons-tag

8 kommentarer

Siste innlegg