INTERVJUET

Så, i dag er vi i Se&Hør, og jeg har jo tidligere uttalt at jeg ikke er så utrolig begeistret for se&hør, men i og med at jeg kunne nå ut til flere og med også hjelpe flere takket jeg ja, og det angrer jeg ikke på!

Journalisten var superhyggelig, og det var viktig for meg at det ble fremstilt riktig, og at situasjonen ble fremstilt på en ordentlig måte. Det føler jeg at den ble, og synes faktisk det ble et veldig fint og morsomt intervju. Håper dere som har fått det med dere også synes det!

Bildene i seg selv var veldig fine, bort sett fra at jeg aldri blir fornøyd med meg selv på slike bilder. Det er ikke noe nytt, for det er ikke første gangen! Det blir alltid best når Fredrik får nøyaktig beskjed om hvordan han skal stå og hvordan bildene skal bli tatt. Haha 🙂

Nå har forresten Leo lært seg å sitte, og vi har brukt ettermiddagen på å være stolte! Håper dagen deres har vært bra hittil!

30 kommentarer
    1. Så bra da:) Husker selv da jeg ble intervjuet av TV2 og RadioNorge i forbindelse med Frivillig Barnløs. Det er viktig å kunne stå frem å si din mening og ting syns jeg:)

    2. Jeg var ganske stolt av deg før, men nå sikkler du etter penger og oppmerksomhet. Du er ikke spesiell og alle vet nå at din situasjon er vanlig. Penger er viktig for å klare seg, ser den, men vær så snill og ikke gjør alt for penger. Du er blitt egoistisk og selvopptatt. Jeg liker ikke deg lenger. Du tror du er mer spesiell en andre. Du gjør nesten det samme som andre og tar vare på et barn i ung alder. Vi vet at din situasjon er vanlig for noen.

    3. Synes du får så alt for mye ufortjent hat og kritikk! Herregud, hva vet dere om hva hun tjener pener på? Hva faen vet dere om henne i det heletatt, annet enn det dere leser på bloggen? Synes du gjør en utrolig bra jobb, Jessica! Du burde være stolt over deg selv når det kommer til blogg, kjæreste, mamma og familie! Du er utrolig flink! At folk mener du gjør ting for oppmerksomhet og penger er ikke annet enn sykt teit! Er så glad du ikke tar til deg alt dritet du får, og heller tar til deg positive kommentarer! Gleder meg til å se mer fra deg og den fine, lille familien din! Tusentakk for at du er du ❤️

    4. Ja, vi er vel alle “til salgs” om prisen er rett. Eller kanskje ikke alle, men de fleste. Man teenger ikke få penger, oppmerksomhet er og en form for betaling.
      Hjelpe andre? Med hva? Fortelle hvordan man blir gravid som 16-åring og hvor flott livet er?
      Jeg hadde ikke stilt opp i Se&Hør for millioner, et mer sleipt og kynisk blad skal du lete lenger etter.
      Nei, vær ærlig, det lønner seg i lengden, du gjorde det for oppmerksomheten sin skyld. Og så håper jeg at du slutter å si at alle stirrer på deg, du skrik jo etter oppmerksomhet. Og kanskje du skal la være å kritisere andre for deres valg, du liker ikke se og hør…men det var før det.

    5. Anonym: Tusen takk! Dette varmet veldig. Synes selv jeg får en del ufortjent, men jeg forventer ikke annet når jeg uleverer meg på denne måten gjennom blogg.

      Setter utrolig stor pris på alle fine ord! Det betyr utrolig mye for meg <3

      Stor klem

    6. Svare meg den dagen jeg tør stå for det jeg skriver?
      1. Jeg står alltid for det jeg skriver
      2. Hvorfor svarer du de anonyme som roser deg?
      3. Hvis du avkrever fullt navn på de som kommenterer så får du gjøre leserne obs på det. Eller er det bare kritikere som skal oppgi identiteten sin?
      4. At du velger å stå frem offentlig betyr ikke at du er i din rett til å kreve det samme av alle andre.
      5. Å bruke tilnavn “”pyse” viser enda en gang hvor umoden du er. Som unger når de krangler…dumma…pyse…osv

    7. Anonym: Hvordan skal de som skriver hyggelige ting ha noen nytte av å gjemme seg?

      Men du gjemmer deg for du tør ikke annet. Du tør ikke stå for det du skriver. Og kall meg nøyaktig hva du vil for dette: men det synes jeg er forbaska pysete.

      God kveld til deg, håper du finner noe bedre å bruke tiden din på enn å lete etter feil og ting du kan kritisere på en 17-år gammel jentes blogg.

      Jeg har så mye annet jeg må bruke tiden på, og ikke pokker om jeg kaster den bort på noen som ikke en gang tør å stå for det de åpenbart er så opptatt av at de får sagt.

    8. Kjære anonym, jeg heter Nathalie om du syntes det var feil å skrive anonymt, selvom jeg skrev noe hyggelig i motsetning til deg! Tenker bare aldri over å skrive navn osv når jeg kommenterer, beklager! Håper du en dag får deg ett liv, noe Jessica har, istedenfor å rakke ned på de som har det og er suksessfulle! Hun er 17 år, hvor langt har du kommet?
      Stå på, Jessica!

    9. Og Trude, tror du det var Jessica som kontaktet se&hør for å bli intervjuet? Neppe, var nok de som kontaktet henne, og ved det takket hun ja, for å nå ut til flere unge mødre/andre mødre som kanskje ikke vet om bloggen eller har lest den?!?
      -Nathalie

    10. Er så skuffet over deg nå Jessi, jeg har faktisk hatt inntrykk av at du var en varm og godhjertet person selv om jeg har vært hard mot deg når du har kommet med synsing og småløgn, men dette….
      Det er så unge mødre som det noensinne kan bli det.

    11. Hvorfor så mye hat bare fordi du stiller opp i Se og ør? litt misunnelse eller?
      Til anonym som mener han/hun står for det du skriver: Nei, du gjør ikke det, når du kommenterer som anonym.

    12. Anonym: Kommentaren om at barnevernet skal bryte inn kan du spare deg for! Er du klar over hvor mange barn som blir mishandlet, bor i hjem med rusmisbruk og opplever daglig psykisk terror?? At du mener at Leo som tydelig har to foreldre som elsker han over alt på jord, skal bli tatt av barnevernet er helt på jordet! Skam deg!

    13. Lene.
      Elsker Leo over alt på jord er det samme som å utlevere ham i sosiale media for Jessica & Fredrik.

    14. Herregud. Barnet ditt havnet i skyggen av ditt syke behov for oppmerksomhet og klikk og posisjon på blogglisten. Men vel og bra for deg at du får enda et barn du kan utnytte for egen vinning. Helt tydelig hvem som er forbildet ditt, “mammasom16″…. men du klarer nok aldri å toppe den drøye og uintelligente “mammatilmichelle” uansett hvor hardt du prøver.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg