KOSEKVELD

Hei dere!

I dag har vi hatt nok en fin dag hjemme i permisjon. Jeg har badet Leo, og vi slappet av hjemme mens det pøsregnet ute. Synes det er så koselig å sitte inne i varmen når man hører at det pøsregner ute. Fredrik var uansett hjemme til vanlig tid, og vi spiste deretter en litt sen middag. 

Etterhvert dro vi avgårde til faren til Fredrik og hans samboer, og her er vi enda. Vi har spist litt kveldsmat og ellers bare hygget oss sammen. De har nylig flyttet inn her, som jeg også har nevnt tidligere, og huset er bare så utrolig fint! 

Og jeg merker det allerede, nå begynner lyset å bli dårligere på ettermiddagen! Mulig det ikke er den tiden heelt enda, men at det har vært sånn i dag på grunn av regnværet. Håper det! Slik husker jeg det var i vinter også, jeg måtte alltid ta bildene tidlig på dagen når det enda var bra med dagslys. Utrolig kjedelig da Fredrik er hjemme litt over 3, og vi gjerne spiser middag før jeg går i gang med bloggingen, og da er det jo gjerne dårligere lys. Jeg må virkelig starte med å ta bilder tidligere på dagen, dere fortjener bra kvalitet på bloggbildene!

Nå gleder jeg meg til å kose meg videre her, og det håper jeg dere også har gjort i kveld! 

VIXEN_NOMINASJON_GIF_2

5 kommentarer
    1. Åååh, jeg elsker regndager og er skikkelig sjalu på dere i sør, ser familie og venner legger ut bilder av regnet og klager, men det er bedre med regn en overskya synes jeg

    2. Ville bare si at jeg synes du er et utrolig flott forbilde for mange unge. Og ikke bare for “unge mødre”, men for ungdom generelt. Du viser hverdagen for hva den virkelig er, og viser med et meget usensurert blikk hvordan hverdagen din faktisk er. Ikke minst at du ikke glorifiserer det å ha et barn, (uansett hvor fantastisk det er!). Forfriskende å se!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg