BURSDAGSFEIRING!

Meg, storesøster Julie, og mamma.

Hei alle sammen!

I dag har vi feiret 19-års dagen til min storesøster Julie, og Leo sin tante!

Mamma, Leo og jeg startet dagen med å dra på Mcdonalds for å kjøpe bursdagsfrokost (Noe jeg må påpeke at er ytterst sjelden her i huset!) før vi dro tilbake til huset og leiligheten til søsteren min for å overraske henne med kaker, bursdagsfrokost, og gaver. Hun ble kjempeglad for alt og koste seg med Leo! 

Senere dro vi en tur på butikken, samt at vi fikk kjørt oss en liten tur med lillemann. Og nå for en halvtime siden kom vi hjem fra å ha spist ute og feiret sammen! Hele familien var samlet, inkludert samboeren til storesøsteren min.

Hva har dere gjort i dag? Håper dere har hatt en bra dag! Vi snakkes selvsagt i morgen ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg