MAMMA OG LEO TID



I dag har Leo og jeg hatt enda mer alenetid! Fredrik dro for en stund siden til frisøren så da bestemte jeg meg for å ta med Leo på rommet hans for å leke og kose. Ja, og så følte jeg meg plutselig skikkelig i det kreative hjørnet i dag – så jeg startet like gjerne med å ordne rommet til lillemann i samme slengen! 

Jeg leste litt for han, sang litt, og så lekte vi med bamsene hans. Å tulle og leke med bamsene elsker han (nesten like mye som å lage lyder og bable!) så det var kos for oss begge. Han er ikke like glad i å bli lest for, for han vil helst at han skal snakke hele tiden, og ikke at jeg skal gjøre det! Haha! Men han eeelsker at Fredrik og jeg synger for han, da ler han og smiler fra øre til øre! Det er så herlig!

Håper kvelden deres også har vært bra ♥

22 kommentarer
    1. Har Leo rommet sitt i en bod?
      Rar at det finnes så lite rom i et så stort leilighet hvis ikke det er en bod.

    2. Herlige bilder! 🙂
      I dag har jeg lagt ut en liten video av kaninen min når han spiser gulrot! Du er velkommen inn å se 🙂 Si din mening om hva du synes, om at jeg har lagt ut en video i dag.

    3. Anonym som det kan være: Hei du!

      Nei. Rommet er ganske OK størrelse også, så kanskje det ser skikkelig lite ut på bilder? Det er i hvert fall et ordentlig rom, for leiligheten vår har ingen boder untatt en i kjelleren. Du kommer garantert til å se det tydelig når jeg poster videoen av hele leiligheten 🙂

      Klem fra meg!

    4. Håper virkelig det er større enn det ser ut som!! Hadde fått klaus 🙊 Men alenetid, har dere ikke det “hele” tiden? Fredrik jobber jo? 🙂

    5. Anonym: Haha, det er det! 🙂 Kan sikkert få postet noen flere bilder også, slik at dere ser det!
      Tja, fra morgen til 15:00 hver dag, men ikke i helgene osv. Dessuten føler jeg jo at vi er mer sammen som en familie enn at Leo og jeg har alenetid! Så alltid koselig med ekstra alenetid <3

    6. Så fint rom <3 men hvis du skal få flere barn med tiden, skal de ha eget rom da? Eller skal dere kjøpe hus innen den tid?

    7. Herlighet, er det mulig å være så opptatt av rommet til Leo? Folk er merkelig. Synes det ser helt greit ut jeg. Han skal da bare sove der, kanskje leke litt, Ikke bo der.
      Koselig at du leker med han, synger og leser, det betyr mye for utviklingen hans, både språklig og ellers.
      Tror han vil trives på rommet sitt.

    8. Sålenge rommet har dører og et vindu så er det da ingen fare med størrelsen ellers?:p nå må vi huske på at det finnes folk rundt omkring i verden som bor en hel familie innpå et sånn rom. Syns folk er for kravstore og bortskjemte med alt man SKAL ha!:)

    9. Hahah, er det virkelig mulig.. Han kommer ikke til ot tilbringe mest tid på rommet alene på noen år, så han trenger ikke et gigantisk rom! Rommet ser flott ut! Kan du legge deg på langs fra vegg til vegg ? Haha. Måtte bare dra en spøk! Kjempe fint eol 🙂

    10. Regine: Hei Regine!

      Dette er egentlig “love” bokstaver som jeg har kjøpt på åhlens 🙂 jeg fjernet bare “V”

      Jeg vet at man kan få kjøpt bokstaver etter ønske på ebay! Søk på “letters home decor” på ebay, så vet jeg at det kommer opp en del hvor du kan plukke ut de bokstavene du vil ha, og det koster ikke stort 🙂

      Ha en flott dag!
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg