EN DÅRLIG NYHET..

Hei dere!

Jeg tenkte bare å stikke innom for å dele noe med dere, som jeg synes jeg skulle dele ettersom jeg har nevnt og hintet litt i et par innlegg om at dere snart blir bedre kjent med oss som en familie på et annet plan.

Jeg skulle nemlig egentlig være med i en dokumentarserie på den nye TV2 kanalen på tv, og det skulle være innspilling nå, men jeg har nylig fått beskjed om at det ikke ble noe av likevel. Men det gjør jo ingen verdens ting! Det dukker helt sikkert opp nye muligheter, så vi får se 🙂

Så selv om dette egentlig er en litt dårlig nyhet, vil jeg gjøre det om til noe positivt! Jeg tenkte å gjøre noe til gjengjeld for dere, for jeg vet jo at veldig mange av dere gjerne vil se oss på skjermen! Så fort jeg har fått kjøpt videokamera tenkte jeg å lage noen videoblogger. Jeg tenkte en videoblogg hvor dere sender inn spørsmål, og så leser Fredrik opp og jeg svarer? Leo må jo også være med på et vis! Hva tenker dere om det?

Jeg er i hvert fall veldig positiv og det hadde jo vært supert å slippe dere enda litt mer inn på oss, så det er det jeg skal prøve å få til nå fremover!

Stor klem, håper lørdagen deres er super!

12 kommentarer
    1. Håper det kommer en annen gang hvor du får bli med i tv2, hadde vært spennende det:) Men videoblogg fra deg hadde vært morsomt å se:) Ha en fin lørdag:)

    2. Skal bli artig å høre stemmen din. Ha en god kveld nå, jeg sitter og venter på at en god gammeldags norsk tradisjon skal komme i magen (grandiosa pizza).

    3. Hva om du filmet stua en hel dag, eller at kameraet fulgte deg i en periode? Ville vært moro å sett hva som skjer på ekte.

    4. Dumt at det ikke ble noe av :/ Synes det var en god idé! Du imponerer meg virkelig, du er så positiv!

    5. jeg vet det er litt typisk blogg greie, men du bør også lage sånn ”en dag i livet vårt”, hadde vært sååå fint å se en videoblogg som det!

    6. JuliaSofie: Ja, det håper jeg også! 🙂 Og så hyggelig at du synes det!

      Ja, blir spennende å lage videoblogg til dere 🙂 håper du hadde en fin lørdag du ogsån

    7. Selvom jeg ikke kjenner deg, så kjenner jeg på en slags stolthetsfølelse hver gang jeg går inn på bloggen din. Du er et utrolig fint menneske! Jeg blir veldig inspirert over hvor smart og intellegent du er! Du er ett år yngre enn meg, men jeg føler jeg lærer så masse av å lese bloggen din. Du stråler av positivitet, og fortjener absolutt ikke all den kritikken du får på bloggen til tider. Du fremstår ikke slik at du tar det så veldig til deg heller, og det er utrolig bra. Jeg syntes alle som kommenterer her inne, og på andre blogger kun burde skrevet positive ting, eller ting som du kan bygge deg opp på. Kritikk, men ikke negativitet. Du er super Jessica! Du og alle rundt deg bør være stolte! For det er jeg 🙂
      Stå på videre, ikke la noe knekke deg og masse lykke til! Du har så mange på sidelinjen din. Fortsett sånn, og du kommer langt. Takk for all motivasjon <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg