BADING OG KOS

Vet dere hva jeg kom på istad når jeg fant badebuksen til Leo i klesskuffene hans? At vi ikke har fått prøvd den ut i sommer! Norsk sommer, altså.

Så da måtte vi jo gjøre det med en eneste gang, og få dokumentert det. Det var jo tross alt den første badebuksen hans, og den passer jo ikke akkurat til neste år heller! Han var så fin i den, og han koste seg som bare det ♥ Lille gullet vårt! Han elsker virkelig å bade!

Leo er nå i seng, og mamma er kommet til Larvik for å tilbringe noen dager sammen med oss, nå som hun har muligheten! Fredrik jobber jo på dagtid, så det passer jo perfekt også. Lurer på hva vi skal finne på de neste dagene! Kanskje dra en tur til Tønsberg? Hm, vi får se!

Så nå holder jeg på å lage litt kyllingsuppe til oss som vi skal spise sammen! I morgen tidlig blir det 6-måneders kontroll på helsestasjonen, og mamma gleder seg til å være med!

Ha en god kveld, snakkes i morgen!

6 kommentarer
    1. Blir så oppgitt når noen legger ut badebilder/undertøysbilder av barn. Hvis barn skal eksponerer burde de ALLTID ha på klær. Din blogg er offentlig og du vet aldri hvem som lusker rundt. Det kan være folk som liker å se på barnekropper. Ønsker du å risikere det med din egen sønn?
      Eller så har jeg ingenting i mot deg bare så jeg får sagt det!

    2. Ser at han koser seg i badebaljen! For en sjarmør!! 🙂 Gleder meg til å høre hvordan det gikk på kontrollen, er alltid så spent jeg! Husker ikke om det var vaksine eller ikke på 6mnd-kontrollen, skal på det neste uke 🙂 Håper alt gikk bra med dere! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg