SÅ STOR HAN HAR BLITT!

Hei dere!

Tidligere i dag var vi på 6-måneders kontroll med Leo, og det gikk veldig bra!

Jeg fikk så vidt kastet på meg litt sminke, så jeg så ikke akkurat veldig opplagt og våken ut (verken på bildene eller i virkeligheten, beklager det!) men jaja. Sånn ser jeg ut om morgenen og sånn er det jo bare! Dessuten tenker jeg det er fint å vise seg litt mindre dollet opp av og til, og at jeg også gjør det her på bloggen. Jeg føler meg alltid så fryktelig ufresh når jeg våkner opp og ser rosabloggene allerede er perfekt sminket og kledd opp, for slik er det ikke her i huset! Men det er faktisk litt deilig også. Det å bare være litt naturlig! 🙂

Han hadde strekt seg til litt over 70 cm! Store gutten, herregud. Når han var født var han jo “bare” 52 cm. Alt var bra med ham, og jeg fikk masse skryt. Jeg har en så dyktig helsesøster, og jeg gleder meg alltid til å dra dit med Leo. Hun synes Leo er så utrolig fin i kontakten og utvikler seg veldig godt!

Det var ingen vaksiner denne gangen, og det lettet hjertet mitt litt! Det er virkelig ikke noe morsomt, så nå er jeg litt glad for at det er en stund til neste gang. Vi venter derimot i spenning på at han skal begynne å bevege seg opp eller bortover gulvet! Det er jo ikke lenge til han skal kunne skyve seg bakover på gulvet!

Håper dere har hatt en bra start på uken! God mandag!

13 kommentarer
    1. Åå han er så søt 🙂 blir alltid så babysyk når du legger ut bilder av han!Helt utrolig morsomt å se hvordan de vokser!Jeg kjøpte nettopp baby klær til vennina mi som er gravid å når jeg da kjøpte strl 50 så er det morsomt å tenke på at gutten min va enda mindre enn det.(han var 43 cm)

    2. Du er pen uansett <3
      Hvilken størrelse bruket Leo i klær nå?
      Har du fortsatt lyst på tre barn til sammen?

    3. Du er nydelig Jessica!! Og det er sønnen din også. Du ser ut som en perfekt mor, og det vet jeg du er. Heldigen Leo som har deg til mor og Fredrik til far!

    4. Åå så morsomt:) har en gutt som bare noen dager eldre en Leo, veldig fint å følge med utviklingen. Min lille(store)gutt er 73cm og veier 9,300gr nå. Fordi han er litt tung så har vært litt sent ute med å rulle seg. Men vi har trent masse og han klarer det nå:)
      Du er kjempe flink mor, og vi heier på deg her hjemme 💪🏼

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg